Gå til innhold

Jeg rekrutterer en venn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har tenkt på å levle en paladin i noen uker nå, og bestemte meg for at den beste måten å få den fortest opp til 80 på er ved å rekruttere en venn. Da jeg ikke har noen venner som har behov/eller vil levle opp en ny karakter, bestemte jeg meg for å spørre her.

Serveren dette skal foregå på er Azjol'Nerub og vi spiller som Horde. Du kan selv velge hvilken klasse du skal være osv.

Du må kunne spille MYE i uka som kommer ettersom jeg satser på å være 60 til helga. Vi begynner med å queste til vi er level 8. Etter det blir det kun leveling via instancer. Jeg bruker en 72 Death Knight til å booste oss. Selfølgelig plukker vi opp så mange instance-quest som mulig.

Det jeg forventer av deg som jeg skal levle sammen med:

- Du vet hvordan man spiller World of Warcraft.

- Du vet av alle plassene i Azeroth.

- Du velger en klasse og holder deg til den klassen hele veien til 60.

- Du greier å skaffe penger selv. Jeg spanderer selvfølgelig mount i 30, men penger til spells og slike ting må du skaffe selv.

- Du må spille veldig aktivt i uka som kommer. Jeg går på skole selv, så vi blir for det meste å spille på ettermiddager/kvelder.

- Jeg forventer også at du kjøper World of Warcraft med en gang jeg har rekruttert deg, slik at vi ikke blir stuck i level 20 fordi du bare har trial account.

- Du må være over 14 år.

Andre ting som hadde vært en fordel er om du velger enchanting som proffession. Slik at alle blues og greenies ikke bare går rett til vendor.

Si ifra hvis det var noe viktig jeg glemte eller noe sånt.

Hvis dette hørtes interessant ut, send meg en PM eller svar her i tråden så snart som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du og den du spiller med burde avtale å spleise på eventuele utgifter siden personen sannsynlegvis vil overføre den han levler til sin egen acc. Kunne jo like godt vere du som måtte starte en ny og bruke mye penger ;)

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke på det som noen stor utgift å betale halvparten av det selve spillet koster, men det jeg ser på som et problem er hvordan jeg skal få overført pengene, siden jeg ikke har tilgang på Visa-kort. Kan eventuelt komme med et tilskudd in-game, men det kan vi snakke om på PM eller MSN :thumbup:

Endret av Clappy
Skrevet

"Vi begynner med å queste til vi er level 8. Etter det blir det kun leveling via instancer."

For å pirke litt, må man ikke være lvl 10 for å gå de første instancene, eller kan du gå den i Orgrimmar på lvl 8?

Skrevet (endret)

Rekrutter deg selv, sett alle på follow, løp rundt med den du booster med og pewpew. Levlet slik selv fra level 11 til 40 på lørdag, tok innmari kort tid.

RFC til level 19

lever inn Q til RFC

SM cath 20->40

ENDRET: Boostet med en 70 mage. Clearet hele SM cath på 8 minutter. Pullet alt nede. AoE. Pullet alt oppe. AoE. Åpnet døren og pullet bossen, så løper alt annet på meg.

Endret av Matsemann
Skrevet (endret)

Okei. Jeg har nå bestemt meg for at jeg er villig til å kjøpe wow til den jeg levler sammen med. Du må ha wow installert fra før eller tilgang på CD-er, ettersom jeg kommer til å gi deg koden for å oppgradere til full versjon over MSN eller lignende. Grunnen til at jeg ikke gidder å dual boxe er at jeg trives mer med å levle sammen med noen, og den andre accounten sikkert bare kommer til å bli liggende å samle støv uansett.

Send meg en PM der du skriver når du har tid å spille de neste dagene. Jeg kjøper wow imorgen, men hadde vært stort pluss om vi kan begynne å spille med trial idag.

Blir masse boosting men også litt questing.

På forhånd takk.

Endret av Clappy
Skrevet (endret)

Jeg er med! hvis du ikke har fått tak i en annen spiller enda da. men uansett, jeg Sender deg en pm med mail og noen smilefjes;)

Endret av værdama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...