drogba Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hallo.. Jeg har steam og spiller mine spill på pc'n. men etterhvert så fylles pc'n opp. jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg en ekstern harddisk.. men kan jeg legge inn steam på den og for å så ha spillene mine på harddisken? så må jeg jo kunne spille de spilla. dette vil da være en erstatning for og ha alle spille på pc'n. og noen tips til åssen ekstern harddisk jeg burde kjøpe for dette? jeg vil også ha muligheten til og legge andre ting inn på harddisken også. jeg vet ikke helt hva en god harddisk ligger på med tanke på pris. På forhånd , Takk! Endret 1. februar 2009 av drogba
drogba Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Jeg har en HP bærebar.! jeg er ikke helt sikker på modell. har desverre ikke spesifikasjonene eller noen ting.
kj_ Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Trykk på start ... høyreklikk på "Min Datamaskin" ... så får du opp noen specs
GullLars Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Med mindre du har eSATA på laptoppen din er jeg veldig skeptisk til dette. Det vil derimot fungere veldig fint om du har alt av media på ekstern harddisk og spillene på den vanlige. Hvis du skal ha spill på en USB enhet vil det ta lang tid å loade, hvis du får lov av steam å ha spillene installert på en ekstern enhet i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå