Gå til innhold

DVD på Iphone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Trenger litt meir hjelp for og få det til. Gjerne forslag til program og godt forklart hvordan jeg utfører det. Skulle gjerne hatt det til helga

Tekker fortsaatt for alle inlegg.

Skrevet
Videora har en rekke gode convertere. Det er ganske lett, men post hvis du trenger hjelp.

Takker :thumbup:

Då kan du hente heile DVD-en og få han over i rett filformat og så legge han over på Ipod????

Skrevet
Videora har en rekke gode convertere. Det er ganske lett, men post hvis du trenger hjelp.

Takker :thumbup:

Då kan du hente heile DVD-en og få han over i rett filformat og så legge han over på Ipod????

Ja, programmet gjør alt.

Skrevet

Men ein DVD består av flerie filer. Hvordan setter jeg dem sammen til en hel film i MP4 format. Nå kan jeg bare ta fil for fil og konvertere.

Takk for hjelpen sålangt:D

Skrevet

i programmet kan du velge hva du vil ha med, Hvis du bare tar hovedfilen (altså filmen) som varer mer i en time så får du den hel, bare uten tekst, meny osv. Eller var det jeg som missforsto settninga?

Skrevet

Når du går inn i mapper for ein film kjem det opp slik (bilde) i Audio så ligger det ikkje noko her. I video ligg dei mange filer (Bilder) når du skal convertere med det programmet må du velge ei fil. Hvordan få du heile filmen i ei mp4 fil ???

Takker for svar :D

post-178781-1233689453_thumb.jpg

post-178781-1233689480_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...