Sigurdl Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hvordan legge vanlige DVD filmer over på ipod touch??? Takker på forhand for alle innlegg vis det er noen da
k-orm Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Tror det skal være mulig å konvertere DVD-en til mp4 med iTunes. (Er ikke helt sikker, for jeg har aldri brukt iTunes).
Sigurdl Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Hei Trenger litt meir hjelp for og få det til. Gjerne forslag til program og godt forklart hvordan jeg utfører det. Skulle gjerne hatt det til helga Tekker fortsaatt for alle inlegg.
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Videora har en rekke gode convertere. Det er ganske lett, men post hvis du trenger hjelp.
Sigurdl Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Videora har en rekke gode convertere. Det er ganske lett, men post hvis du trenger hjelp. Takker Då kan du hente heile DVD-en og få han over i rett filformat og så legge han over på Ipod????
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Videora har en rekke gode convertere. Det er ganske lett, men post hvis du trenger hjelp. Takker Då kan du hente heile DVD-en og få han over i rett filformat og så legge han over på Ipod???? Ja, programmet gjør alt.
Sigurdl Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Men ein DVD består av flerie filer. Hvordan setter jeg dem sammen til en hel film i MP4 format. Nå kan jeg bare ta fil for fil og konvertere. Takk for hjelpen sålangt:D
michael691 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 i programmet kan du velge hva du vil ha med, Hvis du bare tar hovedfilen (altså filmen) som varer mer i en time så får du den hel, bare uten tekst, meny osv. Eller var det jeg som missforsto settninga?
Sigurdl Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Når du går inn i mapper for ein film kjem det opp slik (bilde) i Audio så ligger det ikkje noko her. I video ligg dei mange filer (Bilder) når du skal convertere med det programmet må du velge ei fil. Hvordan få du heile filmen i ei mp4 fil ??? Takker for svar
Sigurdl Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Hai Trur eg skal få det til nå. Takk for hjelpa "Prometherion"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå