Gå til innhold

Ja til marsipan, nei til Jesus!


Anbefalte innlegg

Prost Astrid Bjellebø Bayegan mener at det trist at folk ikke vet hvorfor vi feirer påske og at påskebudskapet drukner i oppslag om marsipansalg og værrapporter. Hele artikkelen

 

Jeg selv synes at større fokus på marsipan, er bedre enn mer snakk om lidelsene til Jesus. Påsken er en hedensk høytid, hvor vi skal ha det gøy og bli solbrent.

 

Ja til marispan. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LeD: Desverre finnes det fremdeles de som tror at vi feirer påsken på grunn av jesus (for noen idioter)..

 

Men hvis vi står sammen, kjemper hardt og unnlater å stemme KRF så vil vi alle få et bedre samfunn.. Jeg har som personlig målsetning at hver gang jeg snakker religion med en troende vil jeg prøve å omvende dem... Dette er en målsetning jeg har hatt lenge og det gledet meg da Thomas Gjertsen prøvde seg på det samme..

 

Så jeg sier dere.. Stå på så skal vi nok bekjempe disse fæle kristne.. om de så må korsfestes før vi får gjort noe med dem..

Lenke til kommentar

Thomas var konge, i det han sa fra om det vi mener.. :p

"No er eg lei av at alle vil ha meg til å bli kristen, så no skal eg få dei til å vike vekk fra kristendommen!"

 

Liker ikkje påska så godt, er alt for masse raude dager.

Buttiker, banker, posten, osv er no stengt...

Kjedli det er da?

 

Men, kansje vi "bør" stemme på krf, slik vi får beholde disse fridagane?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

såklart eg veit kvifor vi feirer påske, men kva det har med meg som ikkje er kristen at ein mann døde på kors atme to eller tre andre for ca 2000 år siden.

skal spare deg for bryet og svare sjøl: INGENTING!

 

jo, ein ting, eg fikk eit par fleir fridager.

 

Synst heller det er viktigare å merke oss 1, 8 og 17 mai. Det er datoer som virker inn på oss no, men å begynne om 2000 år å merke oss dei dagane. Nei, då har dei sikkert gått i glømmeboka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...