Gå til innhold

Fordommer, musikk og utseende

g33k0b1as73r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ligna litt på han homon her:

Chester%20Bennington.jpg

Jeg lurer på hva som får deg til å kalle Chester homo?

g33k0b1as73r: Hva har dette egentlig med fordommer å gjøre?

Skrevet
Om alle prøver vil det gå ann, ville det ikke vært deilig uten alle fordommene???? Gå kordan du vil, like ka du vil og gå kordan du vil :D

Jeg har det sånn allerede, jeg.

Skrevet (endret)

Problemet med det bildet er at du ser ut som en helt vanelig mann/gutt i gata. Hadde du hatt langt svart hår, og en skinnfrakk med nagler skulle jeg skjønt at du hadde fått noen fordommer, eller noen rare blikk i mot deg.

Hvem er det som har fordommer imot deg?

Og som den Sjanger hora jeg, hva salgs "Death Metal" band hører du på? :p

Endret av andyboy92
Skrevet (endret)

Der var det bildet igjen, ja. Festlig :)

For min del dukket det opp flere fordommer etter at du skrev hvilken type musikk du hører på.

Endret av walløe
Skrevet (endret)

Ser ut som du hører på Avenged Sevenfold, Metallica, Hatebreed, As I Lay Dying, In Flames, System of a Down o.l.

Hvis du hadde hatt langt hår og skjegg ville jeg sagt: Amon Amarth, Cannibal Corpse, Behemoth, Dimmu Borgir, Emperor, Zyklon osv.

Endret av Prometherion
Skrevet

Eg hører for det meste på: All That Remains, Arch Enemy, As I Lay Dying, August Burns Red, Bleeding Through, DevilDriver, Heaven Shall Burn, Lamb Of God, Shadows Fall, Sonic Syndicate og Strapping Young Lad.

E sykt kresen på musikken eg hører på :p Om det nesten e helt likt, men e det en liten ting eg ikke liker med det så hører eg ikke på de...

Skrevet

Eg sa: Eg hører for det meste på... men det e sant ikke så mye Death der nei :p

noen av bandene har noen Melodic Death Metal sanger då :p

Og til TheMartine: eg går og hører på det eg vil. Det e bare at eg ikke liker klesstilen til metal så godt, eg blader litt fra de stilene eg liker. Som en Twist pose :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...