Gå til innhold

ubuntu til vista (acer)


Anbefalte innlegg

hei:) jeg går rett på sak. jeg har 100% ubuntu 8,10 og vill med flere grunner tilbake til vista.

jeg starter opp pcen trykker alt +f10,. ingen ting skjer;S har satt på recovery mode enable.

når eg booter opp på selve cden kommer det error underveis... 00000000x17 eller noe lignende:S

 

hvordan kommer jeg meg tilbake til vista?

 

takk for alle svar:)

 

edit: er en acer aspire 5720z

Endret av sawfish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt+f10 starter noe som ligger på boot partisjonen... er den der?

Du må virkelig gi bedre beskrivelse av problemet med cd installen bedre.

Hvor får du feil?

Hva står det der?

Hva har du gjort under installen?

Jo mer info du kan gi jo enklere og mindre tidtakende er det for folk som bruker av sin egen fritid til å hjelpe andre, gi dem i det minste den respekten de fortjener ved å skrive med om feilen enn "00000000x17 eller noe lignende:S

"

 

Mulig jeg er litt kranky i dag, men det stikker ikke dypt.

Lenke til kommentar

ok... jeg installerte ubuntu 8.10 100% av disken (annbefalt) men nå som eg vill ha vista tilbake trykker jeg alt+f10 mange ganger... ingen ting kommer opp

booter opp på cden og jeg starter instalasjonen av vista... error: not found... error type 000000000x17.

 

veit ikke hva eg skal gjøre...

jeg har en forsikkring som dekker alt av skader o.l. kan jeg da dra til elprice og spørre om de kan fikse den eller få ny?

Lenke til kommentar

Du har slettes Vista og orginal restore partisjon, har du brent ut restore CD bruk denne. Fuglte det med en Vista install CD bruk denne(noe det er 99% sikkert det ikke gjorde).

Du sa du hadde forsikra den på elprice, bare be om å få reinstallert Vista og at den skal bruke hele hardisken(kanskje be dem legge in restore eller noe).

Du kunne i værtstefall prøvd å lagd en N-lita greie da(hvet ikke om verktøyet er kjørbart i Wine).

 

Altså: Du har slettet Vista helt, og installert et annet OS over dens grav. That easy.

Lenke til kommentar
Du har slettes Vista og orginal restore partisjon, har du brent ut restore CD bruk denne. Fuglte det med en Vista install CD bruk denne(noe det er 99% sikkert det ikke gjorde).

Du sa du hadde forsikra den på elprice, bare be om å få reinstallert Vista og at den skal bruke hele hardisken(kanskje be dem legge in restore eller noe).

Du kunne i værtstefall prøvd å lagd en N-lita greie da(hvet ikke om verktøyet er kjørbart i Wine).

 

Altså: Du har slettet Vista helt, og installert et annet OS over dens grav. That easy.

 

Ok. takk. men sender de inn pcen til reprasjon da? tar jo evigheter

Lenke til kommentar

Sendte til reprasjon? Du må få inn OS'et tilbake. Er det home premium du hadde eller? Du har allerede lisens så, så alt du mangler er f.eks å brenne ut en CD fra nett. Noen som kan linke til en home premium ISo? Du har allerede brenne verktøy og torrent program så ser ikke problemet.

 

PS: Det blir ikke illegalt egentlig, siden du allerede har betalt for det du egentlig betaler for OS'et(keyen for å aktivere).

 

Du kan sende den til reprasion vis du gjør det riktig(fortelle nøyaktig hva feiler er, lokal shappe, dra dem i gang i prosses så de blir fort ferdig).

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...