Gå til innhold

Nip/tuck - diskusjonstråd.


Anbefalte innlegg

nip-tuck.jpg

Fra wiki:

 

Handling

I Nip/Tuck følger man plastikkirurgene Sean McNamara og Christian Troy som driver sin egen klinikk i Miami, Florida. De har til tider store problemer med å skille jobb og privatliv, og de møter på store utfordringer i hverdagen. Vi møter mange interessante pasienter i klinikken deres.

 

Skuespillere

Dylan Walsh - Sean McNamara

Julian McMahon - Christian Troy

John Hensley - Matt McNamara

Roma Maffia - Liz Cruz

Kelly Carlson - Kimber Henry

Joely Richardson - Julia McNamara

 

Linker:

Offisiell hjemmeside

IMDB

 

_______________________

 

Jeg har blitt helt hekta! For en utrolig annerledes og underholdene serie.

Andre som ser på den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Enig i at det er ein veldig bra serie, men den har visse ting som er latterlig irriterande. I hovudsak: Julia McNamara. Alt ho gjer er syting, ikkje arbeid. Skal altid "finna seg sjølv" etc. Og så syter ho om å være ein god mamma men ho gjer det jo dårlegast av alle i den serien.

Lenke til kommentar

Misliker Julia jeg også. I tillegg er jeg faktisk overrasket over at en plastisk kirurg ville giftet seg med noen så uattraktiv, for å være helt ærlig..

 

Anyway, er på sesong 5, men har ikke gidda å sett på over 1 måned. Må vel nesten begynne igjen snart.

Endret av arctcmnks
Lenke til kommentar
Misliker Julia jeg også. I tillegg er jeg faktisk overrasket over at en plastisk kirurg ville giftet seg med noen så uattraktiv, for å være helt ærlig..

 

Anyway, er på sesong 5, men har ikke gidda å sett på over 1 måned. Må vel nesten begynne igjen snart.

 

Indeed, men ho blir jo framstilt som den "super-baben".

 

Har sett alle episodane av serien nå, godt brukt påskeferie. Anbefaler alle å sjå det.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...