Gå til innhold

Verdens förste åpent lesbiske leder?


Anbefalte innlegg

For meg er en rasist en som tror at en rase (eller etnisk gruppe, om vi skal bruke FNs definisjon) er en annen overlegen

 

Hvis man stemmer på en person utelukkende pga rase, mener man at én rase er overlegen en annen. Ergo er man rasist.

 

Nei jeg gjør egentlig ikke det? Prøver du og si at det å tillate drapstrussler gjør det lettere og tillate drap? For det er 2 ganske så forskjellige ting.

 

JÅ tillate drapstrusler gjør det ikke lettere å tillate drap, men det øker definitivt sjansen for drap. Du ser hva som skjer i muslimske land når lederne går ut og oppfordrer til etterfølgelse og drap av ikke-muslimer?

Endret av pumaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, da er du jo rasist selv.

 

Jeg er enig i at Obama er en bedre presidentkandidat enn McCain, men det er ikke pga hudfargen. Hadde jeg ikke hatt andre kunnskaper om dem en hudfargen, ville jeg trukket lodd dersom jeg skulle stemme.

Endret av pumaen
Lenke til kommentar

Hvis hvite mener at en hvit kandidat er bedre egnet i kraft av at han er hvit, kaller vi dem rasister. Hvorfor ikke da kalle svarte som mener at en svart kandidat er bedre egnet i kraft av at han er svart, rasister? Bare det å skille mellom disse to tilfellene er jo rasistisk i seg selv! Eller mener du kanskje at hvite som stemmer hvitt av prinsipp ikke er rasistiske?

Endret av pumaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...