Super-Nisse Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Hei jeg er en gutt på 14 år og har tenkt å få Six-Pack i hvertfall flat mage. Så denne videoen og lurte på om det kunne være noe: http://www.metacafe.com/watch/925256/how_t...uch_this_works/ Og før og etter trening hva skal jeg ete da?
Ohhmyyyy Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 De der øvelsene er jo ganske bra for å trene magemusklene så try it
FrkMim Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Jepp, for å få frem six packen må du forbrenne fett.
Sovesofa Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 man får ikke abs, ved å bare trene mage, alt avhenger av fettprosent.. du kan ta situps til du knekker ryggen og alikevel ikke få en eneste markert abs, om du har for høy %.
MrL Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Noen som har prøvd metoden selv? Vurderer å begynne på den, men for min del hadde heller fint å gjort det i et studio/treningshall enn i stua. Har egentlig sixpack, men har lyst til å få den større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå