PC-sigurd Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Hei, jeg skal selge et produkt/spill til en venn som jeg allerede har installert på min steam acount. Man kan jo slette det, men da havner det bare i uinstallerte spill. Så det jeg lurer på er, vis man sleger det til noen og de installerer det forsvinner det fra meg da? Eller kan ikke han installere det? Hvordan funker det? - PC-sigurd
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 (endret) Siden du har kjøpt og betalt for spillet, kan du ikke selge det videre, det strider mot deres EULA/Copyright. Men visst du har kjøpt to av samme spill og har ett til overs som gift, kan du gi han det. Endret 30. januar 2009 av Slettet+981287349
Kharan Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Aktiveringsnøkkelen er ugjenkallelig knyttet til Steam-kontoen din, og om du selger spillet(og nøkkelen) videre er jeg 99.9% sikker på at det ikke vil virke hos den som kjøper det, med mindre noe har blitt endret siden sist jeg sjekket.
Krøllalfa99 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Du kan resette cd-keyen din for å registrere den på en annen konto. Instruksjoner: https://support.steampowered.com/kb_article...=1673-IDGK-4694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå