Mr. Needlemouse Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Det nyeste Crystal Chronicles spillet, Echoes of Time, har blitt lansert i Japan. Og med Wii-versjonen av spillet fulgte det med en ny trailer for Final Fantasy Crystal Chronicles: Crystal Bearers(puh ). Link Flott å se at ryktene om at spillet var kansellert ikke stemmer.
Sekai-ichi Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 hvordan var det du sa man fikk den traileren:P?
Mr. Needlemouse Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 hvordan var det du sa man fikk den traileren:P? Jeg inkluderte en link i posten min. Det burde ikke være vanskelig å få øye på den.
Mr. Needlemouse Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 jeg mener i ffcc=P Det har jeg ingen anelse om. Har du Wii-versjonen av Echoes of Time? Det holder sikkert bare å rote litt rundt i menyene. For øvrig merkverdig at det er så liten interesse rundt dette spillet. Square-Enix kommer endelig med et lovende Wii-spill, og folk gidder ikke å kommentere traileren engang?
del_diablo Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 (endret) Tror jeg har lyst til å skaffe *sprer den over netverket* Endret 30. januar 2009 av del_diablo
Sekai-ichi Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 en annen kar som har noe ds opplegg, men så skjedde det noe feil med den og jeg har wii spillet i mens/ han har dsien min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå