Tor92 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Har sett litt rundt på internet etter skjermer til Playstation 3. Da jeg egentlig er på utkikk etter en skjerm som både fungerer godt som en dataskjerm og til playstationen. Det jeg har kommet opp med er denne: Skjerm Denne er har jo fått veldig god kritikk og den har HDMI-inngang som da betyr mest for meg. Den har også full-HD oppløsning. Lurer på om dette kan være en passende skjerm til en Playstation 3, etter som jeg vil sitte ganske nær skjermen for en "bedre" følelse? Den er også veldig billig som betyr litt for meg. Føler bare det blir bedre med tanke på tastatur(Home) og andre tekniske ting. Det jeg lurer på er om playstationen kan kobles opp til den og få et bra bilde?
Fenixen Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 i forhold til prisen er det nok kjempegreier litt liten å bruke til ps3 da? litt lav kontrast, menne mer for pengene er vel vanskelig å finne
Tor92 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Den er ikke så stor nei, men når du skal sitte en halv meter borte fra den virker den nok mye større. Men takker for svaret, tror jeg bestiller den!
DDDD Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har den samme skjermen, bare 24". Fungerer utmerket til pc og PS3!
michael691 Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har bestilt Teco 32'' til 3000. Jævlig billig og den har fått god kritikk av forbrukerene
Tor92 Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 Trenger svar raskt! Er dette en og samme skjerm? http://www.elprice.no/data/skjerm/benq-22-...hd-hdmi-e2200hd og http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=380066 Ser at den på elprice ikke har TCO03 bak navnet, men den har også HDMI og de samme spesifikasjonene som den på komplett. Lurer bare på om de er like?
Tor92 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Ville bare si jeg har fått skjermen i hus. Utrolig bra bilde på 1080p! Er stor fornøyd!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå