Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Saken henlagt grunnet bevisets stilling.


Panny60

Anbefalte innlegg

Nei... De vil bare se på vandelen. Så det går fint, men jeg tenker mer om du skulle vært uheldig å bli blandet inn i saker i fremtiden... Da kan slike henleggelser gi deg et litt dårlig utgangspunk. Husk at de er mennesker de og, og de kan lett forhåndsbedømme en sak basert på tidligere informasjon.

 

Jeg f.eks hadde ufattelig mye problemer med politet en periode de jeg hadde en bekjent som dreiv med kjøp og salg av narkotika. Ble tatt inn på avhør, stoppet når jeg kjørte bil og faktisk så ble bilen min ransaka engang når jeg fikk motorstopp langs E18!

 

Og da har jeg ikke en sak på meg som er henlagt engang. Men mistenker at det var en aller så liten varsellampe på meg en periode (Dette var rundt 2000 engang).

 

Var du i avisa ang. at du klaget på dette? Mener jeg leste om noe lignende en gang... at politiet stoppet en person som ikke hadde NOE på seg fordi han kjente en person som drev med sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var du i avisa ang. at du klaget på dette? Mener jeg leste om noe lignende en gang... at politiet stoppet en person som ikke hadde NOE på seg fordi han kjente en person som drev med sånt.

 

Nei var ikke det. Men har derimot vært i dobbel midtside i Nordlys for å fortelle hva som skjer bak kulissene på befalsmessene. Det falt ikke i god jord når jeg dro en sammenligning mellom studenter og befaler og dems holdning til alkohol.

Siden den dag så finnes det ingen vernepliktige forlegningsassistenter i bardufoss, rusta og heggelia :)

Lenke til kommentar

:!:

Var i all en sak i en større avis med en person gikk ut mo politiet offentlig da han mente han ble trakasert. Han hadde aldri gjort noe straffbart i hele sitt liv, men politiet stoppet han i tide og utide etter veien, kom på besøk hjemme hos han osv. fordi han hadde en bekjent som ikke var "helt kardemomme" for å si det sånn.

 

Husker ikke om det var i fjor eller året før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...