Gå til innhold

Chess og forsikring


Anbefalte innlegg

Har hatt Chess i noen måneder nå, og er kjempefornøyd. Nesten halvert regninga.

 

Men; ifølge Chess så har de ikke planer om å skaffe kundene sine noen forsikringsløsninger på tlfen. Dumt! :x Er det noen som har hørt noe annet? Eller som har en alternativ løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

håper det kommer..

såkalt "mobilforsikring" som forsikringsselskapene tilbyr er jo elendig.

 

jeg trenger en forsikring der jeg kan miste tlf'en på vann, eller i alle fall få vannskade, og få ny tlf. at jeg får ny hvis mobben blir stjelt gjør jo heller ikke noe..

 

uten de to tingene der, duger ikke en mobforsikring i mine øyner..

 

:-?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ser at posten er gammel, men jeg vil bare opplyse om at dere kan tegne en helt standard reiseforsikring som koster liksom 300kr i året, så vil mobilen være dekket. Mobilforsikringen til Netcom er helt overflødig for de som har reiseforsikring, så jeg føler meg litt lurt etter å ha funnet ut dette. Jeg betaler kr 42 i måneden på min totalforsikring pluss.... :evil:

Lenke til kommentar
Ser at posten er gammel, men jeg vil bare opplyse om at dere kan tegne en helt standard reiseforsikring som koster liksom 300kr i året, så vil mobilen være dekket. Mobilforsikringen til Netcom er helt overflødig for de som har reiseforsikring, så jeg føler meg litt lurt etter å ha funnet ut dette. Jeg betaler kr 42 i måneden på min totalforsikring pluss.... :evil:

 

vis meg en reiseforsikring som koster 300,- i året

Lenke til kommentar
Mobilforsikringen til Netcom er helt overflødig for de som har reiseforsikring

 

Dekker reiseforsikringen misbruk av abonnementet? Det tviler jeg på, mest trolig bare verdien av telefonen.

 

Totalforsikring Pluss dekker 100% av telefonverdien, og misbruk inntil kr 10.000,- I tillegg har den ingen egenandel, og som eneste mobilforsikring dekker den fuktskader.

 

Har reiseforsikring selv, og den dekker dårlig til sammenligning, pluss en høy egenandel, som egentlig gjør forsikringssak unødvendig. Kostnaden blir for høy.

 

tinyworks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...