Gå til innhold

Nå kan du sende SMS mens du flyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikke helt om jeg liker dette, jeg er ikke ofte å flyr. Har en smule flyskrekk, men jeg synes at det er deilig at det er stille og rolig når man flyr.

Nå blir det jo bare en masse piping og crazy frog som jaller innover flykroppen :hrm:

Skrevet

Piss. Jeg bruker min 10kw storsender til og sende morse på flyet...

Det hender at flyet stuper av og til mens jeg sender... De gjør det sikkert på purr f. Fordi rett før jeg var ferdig og sende rettet flyet seg opp....

Skrevet

6 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det spam som er slettet.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Trangt nok på fly fra før av, så håper de ikke åpner for samtaler. SMS og andre "stille medier" er greit for min del - pipingen skulle jeg vel greie å overleve (om det blir for ille, ikke værre enn at man ber om at folk setter telefonene sine på "møte" e.l.).

• 7 måneder senere...
Skrevet

Synes det er rart at dette ikke er rullet ut tidligere. Det burde jo ligge en potensiell inntektskilde i dette, og det kan vel ikke være så dumt for en bransje hvor mange aktører sliter, selv de med høyt belegg.

Skrevet

Synest dette er ein fremskritt eg, så kan heller flyprodusentene lage fly som garantert ikkje blir påverka... Ser alikevel endå meir fram til gratis WIFI på fly. :grin:

• Opprett ny...