Gå til innhold

laptop til dama!


ErickH

Anbefalte innlegg

hei!

 

har tenkt aa kjope en laptop til dama iforbindelse med bursdag hennes!

 

dama spiller ikke og bruker kun pc til surfer,msn,word, youtube og kanskje litt filmtitting. Lurer paa hva slags laptop som er bra etter overnevnte kriteriene? har vaert litt oppdatert paa laptop fronten i det siste!

 

takk for all svar!

 

Hilsen

Erick

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med slike kriterier kan du gå så langt ned i pris du bare ønsker. Ting som design, vekt, batterilevetid og størrelse er ting som vil være av betydning her. Vil jeg tro. Dette finner du ut selv =)

 

Hvor dårlig en laptop må være for at den ikke skal kunne spille av HD-filmer laggfritt, om hun skal det, vet jeg ikke. Vil tro at alle gjør det utenom de minibæbarene.

Lenke til kommentar
Med slike kriterier kan du gå så langt ned i pris du bare ønsker. Ting som design, vekt, batterilevetid og størrelse er ting som vil være av betydning her. Vil jeg tro. Dette finner du ut selv =)

 

Hvor dårlig en laptop må være for at den ikke skal kunne spille av HD-filmer laggfritt, om hun skal det, vet jeg ikke. Vil tro at alle gjør det utenom de minibæbarene.

 

takk for svar! vil gjerne ha en som har lang batteritid og veier lite! har du noe konkret forslag?

 

ErickH

Lenke til kommentar
Med slike kriterier kan du gå så langt ned i pris du bare ønsker. Ting som design, vekt, batterilevetid og størrelse er ting som vil være av betydning her. Vil jeg tro. Dette finner du ut selv =)

 

Hvor dårlig en laptop må være for at den ikke skal kunne spille av HD-filmer laggfritt, om hun skal det, vet jeg ikke. Vil tro at alle gjør det utenom de minibæbarene.

 

takk for svar! vil gjerne ha en som har lang batteritid og veier lite! har du noe konkret forslag?

 

ErickH

 

Et makspris er kanskje greit å komme med?

Lenke til kommentar

 

Han nevnte ikke at han hadde lyst til å bli dumpa, gjorde han? :D

 

Men smaken er som baken da :) Er forøvrig på jakt etter damebærbar jeg også. Så flere konkrete tips er bra! Ikke meninga å kuppe tråden men for min del er prisnivået maks 6000. Ikke noe spilling på dama mi heller, vil tro vekt og batterikapasietet teller litt, men ikke minibærbar.

 

ivar

Endret av ivarka
Lenke til kommentar

 

Han nevnte ikke at han hadde lyst til å bli dumpa, gjorde han? :D

 

Men smaken er som baken da :) Er forøvrig på jakt etter damebærbar jeg også. Så flere konkrete tips er bra! Ikke meninga å kuppe tråden men for min del er prisnivået maks 6000. Ikke noe spilling på dama mi heller, vil tro vekt og batterikapasietet teller litt, men ikke minibærbar.

 

ivar

 

hehe sant d! dn der ser litt droeye ut!

maks 4-5k for min del! batteri, lettvektig og kanskje en bra skjerm har mest betydning!

 

takk ellers for all svar!

 

Hilsen

Erick

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...