Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har hatt 8-16Mbit linje fra Direct Connect i 2 uker nå...og har så si hatt hver dag noe nedetid, dvs, jeg får "Limited Connectivity" som feilmelding...bruker å vare i alt fra 5 til 50 min.

 

Men de 2 siste dagene har det ikke vært noe som helst...null, nix, NADA.

har prøvd forskjellige modem, alle får samme resultat. ADSL lyset på modemet blinker hele tiden, med intervall på ca. 1 sekund (Står i manualen at den syncer når den blinker)

 

Har prøvd å reseta modemet 100 ganger, plugga ut og inn ledninger, alt...men til ingen nytte.

 

1. Noen som vet om dette vanligvis skyldes feil på maskin(med Vista), modem(Billion BIPAC5200) eller tilkobling?

 

Hadde vært fint å få rulert ut problemer som hardware, da jeg må betale om de kommer for å sjekke linja, og feilen ikke skulle ligge der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke pcen det er noe feil med, men mest sannsynlig er det vel modemet som sliter. Sync står å blinker hele tiden? Det tyder på at modemet ikke får kontakt med sentralen.

 

Hør med Direct Connect support.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...