Gå til innhold

Kan noen si at støydempende matter hjelper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg hadde asfalt matter i dørene på mitt kabinett, jeg vil si at de dempet dårlig. Disse mattene er beregnet for og ta bort vibrasjonsstøy.

 

For og dempe støyen i din maskin bør du heller se om du kan bytte noen av viftene i maskinen. Det er som oftest vifte støy som ar verst.

 

Lykke til med støydempingen :D .

 

Mvh

Stian

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noe som hjalp vanvittig godt på mitt Chieftec Dragon kabinett var å plassere magic-fleece matter på døra foran. Dette gjør at all støy fra cd-rom blir dempet veldig godt ned. Det gjør og at hele døra får et mer solid preg, ingen slark der i gården nå nei :)

 

-magnus

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kjøpte slike støydempe matter med sølvfolie på ene siden og selv klebende lim på andre siden på en bil rekvisita butikk.

ble faktisk kult med katode inni siden hele kabinettet nu er kledd med slik 1.5cm "matte" inni med sølv belegg så lyser det opp ganske så bra der inni. og pcn. jo den ble stille den.

Lenke til kommentar

Har støydempingsmatter fra biltema i mitt chieftech bigtower og det hjelper en god del, i sær den matta jeg har i front døra! hører nesten ikke min 48x cd-brenner når den suser på full måkking... :yes:

 

Har noen gammle bilder fra en hjemmeside jeg lagde for lenge sia som aldrig har blitt redigert eller oppdatert... :lol:

 

her er en bildene, men OBS, OBS! Bildene er ikke komprimert eller redigert så de er VELDIG store!

Lenke til kommentar
Har støydempingsmatter fra biltema i mitt chieftech bigtower og det hjelper en god del, i sær den matta jeg har i front døra! hører nesten ikke min 48x cd-brenner når den suser på full måkking... :yes:

 

Har noen gammle bilder fra en hjemmeside jeg lagde for lenge sia som aldrig har blitt redigert eller oppdatert... :lol:

 

her er en bildene, men OBS, OBS! Bildene er ikke komprimert eller redigert så de er VELDIG store!

 

 

det der så nesten ut som mitt gamle kabinett jo.....

bortsett fra hos meg er det vannkjøling, raditorer og tank i lexan med pumpe inne i tanken innen for

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...