Gå til innhold

Hjelp! hadde fest og..

nalle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Få morra di til å rydde opp :lol:.

Jeg brukte salt engang, jeg så det på tv, :) men det funka dritt :wink:

"Det funka dritt", betyr det at det virket bra eller at det ikke virket i det hele tatt?

Skrevet
slenger du drit om damen min?

Jeg kjenner ikke damen din.

Men hun er fra Sotra og du nekter å tro at damer fra sotra er bra. Usaklig. Satan så du spammer og.

Skrevet

Thomas007

Ble Medlem: 01 Okt 2002

Robkvi

Ble Medlem: 29 Aug 2002

Kebab GUD

Ble Medlem: 14 Jan 2002

Skrevet
Thomas007

Ble Medlem: 01 Okt 2002

Robkvi

Ble Medlem: 29 Aug 2002

Kebab GUD

Ble Medlem: 14 Jan 2002

:lol:

Skrevet

Woew!

Ikke gjør noe med d, d er forsent nå alikevel...

Kan ikke slikke d opp allikevel nå.. :shrug:

Næida, for å være særiøs..

Sprit, whitesprit, fungerer bra! :woot:

Skrevet

Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres.

De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil...

Skrevet
Jeg blir kvalm av sotrafolk. De er skitne og de har (etter de jeg har hatt erfaring med) dårlige hygeniske vaner og rektale problemer som mest sannsynlig er genetisk innprogramert i kroppen deres.

De fleste damene fra sotra er faktisk overanskende bra, men det betyr ikke så mye når dem er domme som brente plastposer og ikke vasker seg nedentil...

:yes::yes:

Skrevet

:yes::yes:

Du kjenner til dem du og?

Jeg satt ved siden av en ex-miletant fra sotra i et år (samme klasse) og du vet hvordan det er med ex-miletanter fra sotra... Dem vasker seg enda sjeldnere enn resten av befolkningen fra sotra! Prøv å forestille deg hvordan det ville være å være samenhengende kvalm i vel ti måneder! Det henger fortsatt igjen i kroppen min... Nå får jeg trygd fra staten selv om jeg er i full jobb, alt jeg trengte å gjøre var å gi sotraværingen 100kr for å bli med meg på trygdekontoret og får han til å skrive under på at han har sittet ved siden av meg i ti mnd! Det er sterkt det.

Skrevet
Woew!  

Ikke gjør noe med d, d er forsent nå alikevel...

Kan ikke slikke d opp allikevel nå.. :shrug:  

Næida, for å være særiøs..

Sprit, whitesprit, fungerer bra!  :woot:

Sprit,whitesprit... Er du gal! Det ville luktet fælt :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...