Gå til innhold

"om til 4/3" adapter fra Olympus eller ebay?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På den ene står det Olympus, den andre ikke :hmm:

Og med Olympus kan iallefall ikke fatningen være feil, noe jeg heller ikke tror er så sannsynlig selv om det er billig fra ebay...

 

Hmm, hvis en til kan bekrefte dette, så får "ebay" pengene mine. Det står olympus så mange steder allerede :p

 

Feks dette, med "af-confirm". Mulig det er det som er forskjellen.

 

Er disse trygge å bruke?

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Den passer sikkert, men vær oppmerksom på at tollavdelinga til posten i det siste har kjørt en aksjon mot forsendelser fra HongKong Spesielt forsendelser fra DealExtreme merket med gift, men også andre leverandører har hatt "problemer" med dette. Forsendelser som ikke har skikkelig toldeklarasjo0n blir sendt i retur til avsender.

 

Jeg hadde problemer med det med en EX25 som jeg kjøpte fra HongKong, den ble returnert tilbake til avsender uten at jeg fikk beskjed om det. Han sendte den på nytt, som registrert pakke. Da ble den stoppa i tollen og jeg fikk brev om å oppgi faktura etc. for fortolling.

Lenke til kommentar
Nå koster jo så godt som alt fra Dealextreme mindre enn to hundre flis uansett. :)

Stemmer nok det, men alt ble stoppa i fortollinga i posten da alle pakkene var likt merket. De skal ha individuell merking som angir verdi og innhold i hver enkelt forsendelse og ikke en standard lapp med samme pris/innhold på alle pakkene. Og når posten kjørte den aksjonen sin så stoppa de samtid alle andre forsendelser fra HongKong også. Om de fortsatt holder på slik eller om de har lette litt på muren vent jeg ikke. Det var et par egne tråder om emnet her på diskusjon.no under PC/hardware el.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...