ainstainy Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Hei, er det noen som vet om det kommer en ny Rainbow six I nærmere fremtid?
iharal3 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det kommer et nytt Rainbow Six spill men det vil ikke ha undertittelen Vegas.
Windoge Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det kommer et nytt Rainbow Six spill men det vil ikke ha undertittelen Vegas. Det stemmer, takk og lov for det. Håper også at de går fra hele ramboopplegget og tilbake til planleggingsdelen som de eldre spillene hadde.
Kjeksmestern Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det kommer et nytt Rainbow Six spill men det vil ikke ha undertittelen Vegas. Det stemmer, takk og lov for det. Håper også at de går fra hele ramboopplegget og tilbake til planleggingsdelen som de eldre spillene hadde. Prøv å spill på realistic du, så ser du at det ikke er et rambospill Taktikkdelen i Vegas-spillene er like tilstede som i de tidligere R6-spillene, men Vegas-spillene er nok lettere enn disse, og taktikk/planlegging er veldig ofte unødvendig. Håper det neste R6-spillet blir mer som CS egentlig, samtidig som de bevarer de grunnleggende realistiske elementene.
-sparks- Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Det kommer et nytt Rainbow Six spill men det vil ikke ha undertittelen Vegas. Det stemmer, takk og lov for det. Håper også at de går fra hele ramboopplegget og tilbake til planleggingsdelen som de eldre spillene hadde. Vi kan jo drømme, om ikke annet.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Tilbake til planleggingsdelen som de eldre spillene hadde. +1
Leakim Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Selv spillt gjennom både Vegas 1 og 2 på Realistic jeg. Er langt fra lett, men ettersom lagkameratene dine er omtrent like dumme som sokkene mine forsvinner mye av vinninga fra planleggingsdelen opp i spinninga Håper på litt mer taktisk framtreden i det nye spillet ja. Litt for mye CoD over Vegas-spillene synes jeg..
Morten1987 Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Håper det blir samme greia som det var i de gamle versjonene av Rb6 men tanke på planleggnig, syntes også at grafikken er skikkelig firkantet også, håper dem gjør noe med det også. Det som er best med Rb6 vegas spillene, er at du kan endre figuren din og skifte camo og utstyr. Det er noe som burde blitt tatt vare på når 3'rn kommer. Håper dette blir bra:D
Khogn Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg elsker både Vegas 1 og 2, men elsker Raven Shield enda mer. Jeg synes de 2 første RS satser litt for mye på planlegging etter min smak... men en modernisert versjon av RS3 hadde vært helt fantastisk. Bare det ikke blir som Lockdown er jeg egentlig fornøyd. Aldri mer pls
UNSCCapone Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Uansett hvilken vending det tar er jeg fornøyd, det er en serie somjeg har kost meg med i mange år
ainstainy Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Skrevet 11. februar 2009 noen som vett når det kommer et nytt rainbow six?
Windoge Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 noen som vett når det kommer et nytt rainbow six? Nei, og det er heller ikke bekreftet at det blir å komme et nytt spill i serien.
ukjentbrukergitt Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 skulle håpe på mer taktik ja, litt mer som swat, der taktikk er livsviktig, i vegas serien kan man bare storme seg gjennom spillet.
Windoge Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Håper på Swat 5, selv om Swat 4 ikke var særlig oppløftende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå