Gå til innhold

Hvor langt har dere fått deres Intel Northwood Cpu`er?

dp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg er den lykkelige eier av en Intel NW 2,53ghz og kjører den på 3,15ghz [166mhz FSB], hvor langt kommer dere med deres Intel NW cpuer? Dette har sikkert vært oppe før, men jeg tar det opp pånytt.

Haakon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke spenning har dere? jeg kjører 1,65v.. dette fordi det minste jeg kan få på mitt hovedkort er 1,62.. skjønner ikke hvorfor, men. setter vcore på default (skal være 1,525) men får 1,62...

Skrevet

Kjører min p4 [email protected] med 1.625 i vcore, ganske grei klokking, men ville vært tøft å satt den i det nye ati hovedkortet som skal klare 200 i fsb! og no skikkelig ram så er jeg i mål :D (har nå ddr2100 noname dritt ram)

Rart jeg i det hele tatt får klokka med den jalla rammen :lol:

edit: Har boxed kjøleren uten noe g00p, helt orginal utennom vifte hastigheten da, som ligger på 900 rpm med zalman spenningsregulator :D stille og klokka :D

Skrevet

Har kjørt min 2,4b på 3,1GHz (prøvde ikke å gå høyere enn 1,68v da), men kjører nå på 2,94, pga rammen. Har no-name ddr333 ram fra komplett (dvs twinmos) som kjører på 408MHz. Har vannkjøling og Abit BH7, så jeg skal prøve høyere snart :D

Skrevet

du kenneth.. har du 1,575 volt? ser du har samme hovedkort som meg. når jeg setter volten til 1,575 så viser både sisoft sandra og pc health i bios 1,675.

Skrevet
du kenneth.. har du 1,575 volt? ser du har samme hovedkort som meg. når jeg setter volten til 1,575 så viser både sisoft sandra og pc health i bios 1,675.

:oops:

Du har forsåvidt rett... 1.575 i BIOS, og viser gjennomsnittlig 1.60 i MBM5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...