Gå til innhold

Funnet feil på produkter, eller har du forslag til søkealternativer?


dimdal

Anbefalte innlegg

Oppdateringsfreksenv er lagt til i listen, men er tidkrevende og jeg kan ikke love det er på plass før ca. i februar/mars.

Får dere også på plass dette til PC-skjermer?

 

Når det gjelder TV er det viktig å skille mellom intern oppdateringsfrekvens (eks. 600Hz på Panasonic P42G10) og frekvens på inngangs-signal (60Hz på samme TV)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Prøvde Tips Oss, men når eg trykker send inn så skjer det ingenting anna enn at det dukkar opp eit loadingikon.

 

Søk etter Contour GPS resulterer i "Contour CONTOURHD SPORTKAMERA - VANNTETT ETUI CONTOUR GPS" til 206 kr, men når eg trykker på det er prisen mykje høgare og varelinjene for forskjellige ting, ingen av dei for contourprodukter.

 

Både Contour og Gopro sine kamera bør leggast inn i prisguiden.

Lenke til kommentar

Prøvde Tips Oss, men når eg trykker send inn så skjer det ingenting anna enn at det dukkar opp eit loadingikon.

 

Søk etter Contour GPS resulterer i "Contour CONTOURHD SPORTKAMERA - VANNTETT ETUI CONTOUR GPS" til 206 kr, men når eg trykker på det er prisen mykje høgare og varelinjene for forskjellige ting, ingen av dei for contourprodukter.

 

Både Contour og Gopro sine kamera bør leggast inn i prisguiden.

 

Hei!

 

Takk for tilbakemeldingen!

 

Angående prisen så sjekker vi opp dette nå. Vi har funnet en feil og jobber med å få rettet dette så fort som mulig.

 

Tips Oss:

Hvilken nettleser bruker du? Sitter du på jobb PC? Hvilket operativsystem? Ser du noen feilmeldinger i nettleseren?

 

Mvh

Torgrim

Lenke til kommentar

Har et lite forslag. I handlevogna så burde man kunne legge til en liten kommentar på hvert produkt. For eksempel i den handlevogna så kunne kommentaren inneholdt hvilken fordeller akkurat den SSD har i forhold til de andre. I generelle PC handlevogner så kan man legge til en kommentar om hvorfor man har valgt akkurat det produktet.

 

 

PS: Eksempelet er fra denne handlevogna

Lenke til kommentar

Hei Duro,

 

Godt forslag!

 

Vi har i hovedsak frem til nå jobbet med å gjøre Prisguide v2 like god som første Prisguide. Vi har fortsatt litt igjen på denne jobben, men det ligger hovedsaklig i administrasjonen av systemet. Når denne jobben er gjort så vil vi se på masse spennende muligheter for Prisguide. Jeg har et par ideer som jeg tror dere vil like ganske så godt! Uten at jeg skal avsløre noe nå :)

 

Jeg ber om litt tolmodighet så skal du se at blant annet listesystemet skal bli mye bedre! :)

Lenke til kommentar

Hei Khaffner,

 

Ser vi har litt problemer med få til det på grunn av produktdata. Kan jeg spørre hvorfor du trenger dette? Kan være vi kan løse det på en annen måte. Er det mini-itx/micro-atx type kabinetter du ser etter?

 

Mvh

Torgrim Ruud

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...