Gå til innhold

Profilen min har blitt hacket, Hva gjør jeg nå.


rosaemil

Anbefalte innlegg

Jeg satt å spilte halo i dag og det var en general på laget mitt som lagga ut og han sendt meg en unskyldning. og med den kom det en nett side jeg kunne gå inn på for å få logget inn xbox.com. men jeg skjønte ikke hvorfor han ville ha meg til å gå inn ditt så jeg fortsatte å spille. Men når jeg senere skulle sjekke på en ting på marketplace sto det at jeg hade 10000 poeng og kjøpe for men jeg har da aldri kjøpt så mye poeng. Kan noen hjelpe meg for å få slettet creditcard information.

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var litt vanskig å forstå det du sier her men, har han recovret profilen din og skifter passord ? I så fall er den lost siden kunde servicen til microsoft suger balle på det punket der :p Men når jeg ble hacket og noen kjøpte 20 000 msp på min acc ringte jeg ms og di sa at jeg måtte ringe banken for å få pengene tilbake. Det gjorde jeg, og når jeg litt senere fikk tilbake accounten var forsatt poenga der. 20 000 gratis msp ftw :)

Lenke til kommentar
Synes det var litt vanskig å forstå det du sier her men, har han recovret profilen din og skifter passord ? I så fall er den lost siden kunde servicen til microsoft suger balle på det punket der :p Men når jeg ble hacket og noen kjøpte 20 000 msp på min acc ringte jeg ms og di sa at jeg måtte ringe banken for å få pengene tilbake. Det gjorde jeg, og når jeg litt senere fikk tilbake accounten var forsatt poenga der. 20 000 gratis msp ftw :)

 

Heldiggris...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...