Flamme73 Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Når jeg har godt inn på WoW og trykker enter world på en av savene mine lader den helt til 90% så stopper den og det kommer en error opp. Dete eneste det står på denne erroren er "Feil" Uansett hva jeg prøver kommer jeg ikke inn på WoW. Det ville vært en nedtur å måtte reinstallere 2 dager etter jeg hadde reinstallert det igjen. Jeg skal på lan på fredag imorra så jeg må ha WoW til da så takker for kjapt svar
Bear^ Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Å dra på LAN for å spille WoW er som å dra på helsesenter for å spise hamburger. Men uansett, står det bare "feil" på feilmeldingen? Er mye som kan være "feil" men ikke lett å skjønne hva med null informasjon.
Gaardon Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 prøv å fjerne config fila i wtf foldere inni wow mappa så starter du wow å prøver på nytt.
cruzader Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Å dra på LAN for å spille WoW er som å dra på helsesenter for å spise hamburger. har de jævlig bra hamburger ville det være verdt et medlemskap
Bear^ Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Ikke sant Men trådens opphav. Skulle gjerne hadt mer informasjon om feilmeldingen.
Flamme73 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Skrevet 22. januar 2009 jeg prøvde andre svaret og det virket. Tusen takk for hjelpen og de raske svarene. ps: Hvem har sakt at jeg bare skal spille WOW?
Bear^ Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Beklager, var ikke slik ment, ser bare alt for mange som drar på LAN for deretter å sitte på onlinespill hele helgen
nazrm Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Tsk tsk. Spille 2v2/3v3 på LAN er jo koselig! Bare synd det ikke går an nå, siden arena er disabled. :3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå