Gå til innhold

Ny Openoffice.org testes ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utseende er vel kanskje litt feil begrep, det er grensesnittet i 2007 jeg liker godt. Mulig det kan løses med skins, men det høres ut som en voksen jobb for skinnegutta. Det ligger vel litt mer bak enn flytting av knapper, ribbons er tross alt kontekstbasert og intuitivt. Dog skal det sies at jeg har lett etter et par gamle funksjoner noen ganger, men de dukker opp. Gjerne midt på skjermen, på den mest opplagte plassen. ;)

Det er nok helt klart en vanesak hva man bruker, men i jobsammenheng er MS Office overlegen. På privaten holder OO i lange baner, men det er greit å ha det samme begge plasser. Det har jeg muligheten til uten ekstra kostnader og foretrekker det.

Lenke til kommentar
Det er nok helt klart en vanesak hva man bruker, men i jobsammenheng er MS Office overlegen. På privaten holder OO i lange baner, men det er greit å ha det samme begge plasser. Det har jeg muligheten til uten ekstra kostnader og foretrekker det.

Helt klart en fordel med MS Office i jobbsammenheng. Som du sier sa utelukker ikke det ene det andre, sa veldig greit a ha begge deler.

Lenke til kommentar

Eg har ei stund brukt Open Office privat, men i for ca 1 år sidan blei eg introdusert for Office 2007 via jobb, då blei det Office 2007 privat også.

 

Samanlikna med office 2003 er Openoffice ein fullgod erstattar for min del, men ribbons i Office 2007 har sendt Microsoft sin pakke milevis foran Openoffice.

 

Hadde eigentleg forventa att Openoffice skulle kopiere dette i 3.0 utgåva, hadde dei gjort det hadde dei vore aktuelle igjen, men utan ribbons er Openoffice fullstendig uaktuelt.

 

Funksjonstaster i Office 2007 er heller ikkje eit problem, var faktisk veldig greit oppsett syntest eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...