Gå til innhold

Objektiv-jakt i thailand..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut siden til Fotofile

Fotofile.net

De har flere butikker i Bangkok

Det varierer sterkt hvor mye det er å spare på de forskjellige produktene, men tilbehør som filter mm er det god pris på der.

Intern moms i Thailand (7%) får man returnert ved utreise (tror det var en grense på ca 2000 THB før man får dette)

Gorgat

Skrevet

Jeg har stor familie i Thailand og sikler litt på å få kvitte meg med 70-200mm f/4 L (uten IS) og skaffe meg f/4 L med IS om det lønner seg.

Følger ivrig med videre i tråden!

Skrevet
Sjekk ut siden til Fotofile

Fotofile.net

De har flere butikker i Bangkok

Det varierer sterkt hvor mye det er å spare på de forskjellige produktene, men tilbehør som filter mm er det god pris på der.

Intern moms i Thailand (7%) får man returnert ved utreise (tror det var en grense på ca 2000 THB før man får dette)

Gorgat

Skjønte ikke mye av den siden..

Skrevet

Var i alle fall ikke mye å spare på 70-200 f/4. I følge butikken koster den 4638 kroner, mens jeg nettopp betalte 4800 for min her i Norge. IS-versjonen var det derimot noe mer å spare på.

Skrevet
Var i alle fall ikke mye å spare på 70-200 f/4. I følge butikken koster den 4638 kroner, mens jeg nettopp betalte 4800 for min her i Norge. IS-versjonen var det derimot noe mer å spare på.

Prisene i Norge har gått opp nå, så 70-200 f/4 ligger på 6700 her.

Skrevet (endret)
Skjønte ikke mye av den siden..

Øverst til venstre står det English,trykk der :)

Edit:synes ikke prisene var så mye bedre en i Norge,5D MKII kostet rundt 21.000.- og da kommer frakt/mva i tillegg.

Endret av Nautica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...