Sandsvei Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 (endret) Jeg har en partisjon på 25gb der jeg instalerte vista som når tar 13gb. Ellers har jeg programmer og annet viss vass som tar ca 1gb. Så jeg har 14gb jeg har brukt, men likevell står det at jeg har brukt 24gb. Jeg klarte å få presset ned det tidligere til 20gb. Men så når jeg skulle extracte en winrar fil på 4,6 gb(på en annen partisjon) så får jeg plutselig opp at det ikke er nok lagringsplass! Så etter at utpakkinga misslyktes har jeg brukt 24gb av harddisken. ØH! Jeg har lett og lett gjennom uttallige filer og mapper på pc'n men finner ingen ting som bruker opp diskplassen. Har tatt å markert alle mappene på c disken og sjekka hvor mye plass de tar. Og svaret er 14gb, men likevell er hele greia full Er det slik at filer som blir brukt gjennom winrar lagres en plass på pcn? EDIT: Tok bare å utvida hele greia siden jeg hadde litt plass til rådighet på en annnen harddisk Endret 20. januar 2009 av Sandsvei
E.C. Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Tror det er Vista som skal "sikre seg" med alle slags backup, så du er ikke den første som opplever noe sånt. Her er det noen flere som kommer med bl.a løsninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå