Gå til innhold

Kontakte Youtube via epost!


Scarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Treng ei epost adresse til ein eller anna der som jobbar med å hjelpe oss stakkarar som ikkje får knirkefritt uploada.
Trykket du på 'Help' -linken oppe til høyre på framsiden ? På det grå feltet nederst på hjelpesiden er det en link som heter 'contact'. Tykker du på den kommer du til en side som viser til plasser du kan henvende deg for å få hjelp til forskjellige ting om youtube.
Lenke til kommentar
Treng ei epost adresse til ein eller anna der som jobbar med å hjelpe oss stakkarar som ikkje får knirkefritt uploada.
Trykket du på 'Help' -linken oppe til høyre på framsiden ? På det grå feltet nederst på hjelpesiden er det en link som heter 'contact'. Tykker du på den kommer du til en side som viser til plasser du kan henvende deg for å få hjelp til forskjellige ting om youtube.

 

Ja, det einaste eg ser etter er ei epost adresse. Vil det gå an å legge til eit lite lydklipp? Så blir det til mitt originale..

Lenke til kommentar
http://www.youtube.com/t/contact_us

 

 

Ikke vær så hjelpesløs. Dette er ett problem du fint burde kunne finne ut av selv.

 

 

 

Etter to minutter med leting ser det ikke ut til at de har en support-mail, men du kan kontakte dem via vedlagt lenke.

 

Så du trur ikkje eg har vore innom der? Eg kan sikkert fint finne ut av det sjølv, men då må eg ringe dei, og som sagt var det akkurat det eg ville sleppe, og var opprinninga til tråden.

 

Edit: Eg fant ei epost adresse; [email protected]. Får eg ikkje kontakt snarast, får eg ringe dei..

 

 

 

:whistle:

 

 

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...