Gå til innhold

Hvorfor inrømmer ikke folk at de har warez?


eught

Anbefalte innlegg

mandag skjedde det noe forferdelig i livet mitt... PCen svartna helt, og nå vil den ikke starte opp windows igjen... (ja, så nå blir det å formatere og alt det der... masse pes)

 

først ble jeg veldig lei meg fordi jeg skjønte at alt jeg hadde på disken ble borte, her var det en del skolearbeid, et par giga med patcher og mod-installs, mye musikk, og også en del cracka og rippa programmer og spill...

 

nå i ettertid er det bare de tre første jeg kommer til å savne, for jeg har blitt mye mer kresen til hva jeg spiller, dessuten går ca. 85% av spillinga mi nå på nett,eller spill som ellers spilles på nett... altså spill jeg må ha originale... egentlig så trenger jeg ikke de andre spilla, og når jeg ikke har dem inne så sparer jeg jo en god haug med plass også...

 

tror egentlig dette ikke var så ille som jeg først trodde det var...

 

still, jeg savner skolearbeidet, dah... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
warez all the way (nesten)... man bruker da ikke cash på software. penger er til for å brukes på hardware.

 

Glad ikke alle har samme mening som deg, da hadde det ikke blitt laget noen ting i verden av spill, filmer eller musikk fordi de ikke tjener penger på det og hva er vitsen da?

 

Jeg laster ned nesten alt jeg har på data, men hvis jeg kommer over noe veldig bra som feks. Raibow Six Raven Shield da kjøper jeg det fordi jeg syns det er verdt det. Samme med filmer.

Lenke til kommentar

Tviler på at warez medfører at det ikke blir laget flere spill, plater filmer etc. Det store flertall av befolkningen gidder ikke å sette seg inn i det som skal til for å rippe, cracke og for den saks skyld laste ned.

 

Jeg har mange filmer som er :wink: Men Matrix og lignende vil jeg alltid se på kino først, og eie orginal DVDen og special edition DVDen og extra special editionen etc.

 

PC spill er det jo så lett å få tak i at det blir kun multiplayer spill jeg kjøper.

 

Litt morsomt: jeg kjøpte faktisk CloneCD :smile:

120% er :wink:

 

Musikk er best på stereoen, noe som gjøres lettere med DVD spilleren min som har en utmerket MP3 dekoder. 8)

 

Nerdene vil alltid ligge hakket foran de kommersielle interessene.

 

Når radioen kom sa man at folk kom til og slutte å lese. Det skjedde ikke. Når TV kom sa man at kinoen var død, dette stemte ikke. Når bredbånd kom sa man at film, musikk og spillbransjen kom til å dø, de kommer nok til å ta feil igjen.

Lenke til kommentar
Det jeg mente her, var egentlig ikke å direkte si i en tråd "jeg har lastet ned ...., og det virker ikke", men om man spør om noe, og det er åpenlyst at det er piratkopi, at istedenfor å begynne med dårlige bortforklaringer kan man heller bare komme med et lurt smil  :)

Funker fint å si at en har forhåndbestilt greiene og allerede betalt også (ikke det at jeg noen gang pleier å si det). :p

 

Anyways, er vel som mange sier, at det er det at folk er redde for å få threads stengt.

Lenke til kommentar
Det jeg mente her, var egentlig ikke å direkte si i en tråd "jeg har lastet ned ...., og det virker ikke", men om man spør om noe, og det er åpenlyst at det er piratkopi, at istedenfor å begynne med dårlige bortforklaringer kan man heller bare komme med et lurt smil  :)

Funker fint å si at en har forhåndbestilt greiene og allerede betalt også (ikke det at jeg noen gang pleier å si det). :p

 

Anyways, er vel som mange sier, at det er det at folk er redde for å få threads stengt.

 

nettopp :woot: det har vel de fleste tenkt :roll:

Lenke til kommentar

Jeg kjøper skjelden software, men det er en ting jeg lurer på når det gjelder piratkopierte spill, programmer og OS:

 

Fungerer tingene bedre hvis de er orginale?

(...tenker da spesielt på stabilitet)

 

Kan jo selvsagt være bare rykter satt ut for å få oss til å kjøpe ting,

men ligger det et snev av sannhet i det?

 

Jeg tror nok det er noe i det, så hvis man virkelig har lyst på noe og ønsker å støtte produsenten så kjøper man det.

 

Dessuten tror jeg at de som har råd til å kjøpe seg en god maskin, også har råd til å kjøpe software.

Lenke til kommentar

det som jeg ofte har sett på Lan party's er at folk har en tenndens! den heter samle-Mani akkurat som Kleptomane! ..jeg sier ikke at det er noe galt i det ..men selv har jeg erfart at jeg samler på ting jeg aldri bruker uansett..så hvis jeg f.eks hadde kjøpt et dyrt prog for så å finne ut at det ikke var av interesse så hadde jeg driti på draget!

 

dyreste jeg noen gang har kjøpt av software er Cubase Sx..(det beste prog som finnes der ute innen musikk/soft synth!)

 

det er jeg stolt av :woot:

Lenke til kommentar
Anyways eg skal muligens kjøpe Raven Shield siden eg vil spille online.  

Ellers så laster eg spill som ikke spilles online. Igår fikk eg gyldig serieNR til BF1942  :woot:

 

:woot::woot:

Yup men får ikke nyttet spillet før min Radeon 9500 pro kommer om noen dager. Min GF2mx takler det ikke i det hele tatt.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Alle spill som er verdt å kjøpe kjøper jeg. Spill til online spilling bare. En player spill er liten vits i å kjøpe.

DVD filmer samler jeg på og de kjøper jeg noen stk hver måned. Software som er bra og kjekt å ha kjøper jeg(feks. Movie Collector fet program)

 

Alt er selvfølgelig lastet ned på forhånd for å teste de da :roll:

 

Prøvekjøre først deretter bestemme seg om en vil eie :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...