Gå til innhold

Age of Conan, mitt første inntrykk etter 2 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis jeg kan velge mellom fast 30fps og fps som har snitt på 45, men varierer fra 15-60, så hadde jeg valgt fast 30 fps. Det første er vel typisk for consol-spill, mens det siste er vanlig for pc-spill.

Tja, i min øyne er det veldig lite typisk for konsollspill, så godt som alle konsollspill med god grafikk har slowdowns og hakking. Og poenget med PC-spill er ikke hva som er vanlig, for du kan alltids stille det slike at min fps er 30, eller 50 om du så vil.

AtW

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror DX10 kan få mange tilbake!

Jeg har iaf fornyet subscrt hos Funcom, og har gitt dem ny tillit =)!

Gleder meg som en unge!

Skrevet
Tror DX10 kan få mange tilbake!

Jeg har iaf fornyet subscrt hos Funcom, og har gitt dem ny tillit =)!

Gleder meg som en unge!

Hele spillet er jo under vanvittig utvikling da. Er ikke bare grafikken.

Opplevde noe morsomt tidligere idag. Jeg googlet hvor mange spillere det er på en WoW server og fikk opp en del treff hvor wow spillere SLAKTET WoW pga problemer, serverdowntime, mangel på quests osv osv.

Merkelig hvordan Blizzard ble tilgitt, men Funcom skal slite med folk som ALDRI kan gi slipp på det negative selv om en del av de feilene faktisk ikke eksisterer lenger :)

Skrevet
Da var Age of Conan over mer eller mindre for min del, har hoppet videre til Warhammer Online.

Vel lykke til videre. Har da hørt diverse negativt om Warhammer også da :) Men viktigste er jo å finne et spill man liker :)

Skrevet (endret)
Da var Age of Conan over mer eller mindre for min del, har hoppet videre til Warhammer Online.

Vel lykke til videre. Har da hørt diverse negativt om Warhammer også da :) Men viktigste er jo å finne et spill man liker :)

RvR virker veldig bra og det hele føles mere åpent ut. Ikke instance eller begrenset plass her så langt.

Grafikken kan diskuteres, det er en blanding av DAoC (samme som har laget Warhammer) og WoW, altå mere tegneserie aktig.

Spillet har også dye og guild banner (les første post), samme som DAoC.

Har allerede hatt noen heftige RvR kamper og det er morsomt!

Kommer ikke til å stenge AoC kontoen, har lyst å sjekke ut patchen og DX10.

Endret av Herakles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...