Gå til innhold

PS3-spill selger best i Norge (Multi)


Anbefalte innlegg

Der kom det argumentet igjen "er noe galt med oppsettet ditt", dette hører jeg fra alle pc fanatics :p

Ikke noe virus, spybots eller lignende.

 

Dette året skal det handles minst 12 spill, så jeg støtter spillverden fullt ut, men desverre ingen til min monsterpc da jeg er redd den begynner å bli utdatert fordi jeg slet med GTA IV på low/mid..

 

Når man får vesentlig dårligere ytelse enn andre med tilsvarende hardware, så er det gerne noe galt med oppsettet.

 

AtW

 

Ikke vet jeg hva som er gale med pcen min, merkelig den er så dårlig når jeg betalte 10000kr for den, men FarCry 2 ble mitt siste spill jeg kjøper til pc, utenom viss WarCraft 4 kommer, men da er nok min pc utdatert som den er nå...

 

http://forums.gametrailers.com/thread/703966

Hmm GTA IV til pc har solgt 40000 kopier mens konsollversjonene over 5 mill, ganske store forskjeller der ja...

 

Et tips for å spare penger kan jo være å prøve å ikke kjøpe spill som har fått middelmådige kritikker, som far cry. Ihvertfall om du skal køpe veldig få spill.

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Der kom det argumentet igjen "er noe galt med oppsettet ditt", dette hører jeg fra alle pc fanatics :p

Ikke noe virus, spybots eller lignende.

 

Dette året skal det handles minst 12 spill, så jeg støtter spillverden fullt ut, men desverre ingen til min monsterpc da jeg er redd den begynner å bli utdatert fordi jeg slet med GTA IV på low/mid..

 

Når man får vesentlig dårligere ytelse enn andre med tilsvarende hardware, så er det gerne noe galt med oppsettet.

 

AtW

 

Ikke vet jeg hva som er gale med pcen min, merkelig den er så dårlig når jeg betalte 10000kr for den, men FarCry 2 ble mitt siste spill jeg kjøper til pc, utenom viss WarCraft 4 kommer, men da er nok min pc utdatert som den er nå...

 

http://forums.gametrailers.com/thread/703966

Hmm GTA IV til pc har solgt 40000 kopier mens konsollversjonene over 5 mill, ganske store forskjeller der ja...

 

Et tips for å spare penger kan jo være å prøve å ikke kjøpe spill som har fått middelmådige kritikker, som far cry. Ihvertfall om du skal køpe veldig få spill.

 

AtW

 

Både Farcry 2 og GTA4 er middelmådige spel, uansett plattform. GTA4 vart rett og slett kjedelig, og eg la spelet frå meg midtveis. (hadde det på xbox360) Samme kan seiast om Farcry 2.

 

GTA 4 kjem til å selge totalt et par hundretusen worldwide til innen utgangen av

2009, tippar eg. Dei som "elska" GTA franchisen skaffa det på konsoll sidan det kom ut eit år før det kom på PC. Det hjelper heller ikkje at spelet er svært dårlig optimalisert for data, og gjer det uspeleleg på dei fleste oppsett.

 

Eg kan love deg at oppsettet du har vil klare fint å køyre blizzard og valve spel som kjem på markedet innan 3 år.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...