Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mulig å ikke vere tiltrukket av noe kjønn eller ha følelser generelt?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har et spørmsål. Litt merkelig kansje men det har seg sånn at jeg ikke føler meg tiltrukket av noe som helst kjønn. Hverken jenter eller gutter. (Ikke barn, dyr, eldre eller noen andre syke greier heller bare så det er sagt) Er nå 21 år å har ALDRI vert tiltrukket av noen som helst å har en del venner som synes dette er rart så tenkte jeg kunne spørre her om det er noen fler som har det sånn eller vet hva det kan vere, sykdom? navn for det? hva som helst

For meg personlig så er det ikke noe problem å kan ikke si jeg tenker så mye over det før venner bringer det opp men blir jo litt nyskjerrig på hva det kan vere da :p Normalt er det vel akkuratt ikke å har ikke funnet noe om dette ved å google heller.

Kan også legge til at jeg ikke har så sterke følelser for noe annet heller. Dødsfall i familien, dødsfall blandt venner, ting som skjer rundt om i verden hvor mennsker er skadet eller drept osv, har null effekt på meg. MEN jeg har mistet noen dyr opp gjennom livet som har blitt påkjørt eller dødd av sykdom å da har jeg faktisk blitt lei meg å felt noen tårer, så jeg er tydeligvis ikke helt maskin da :) Men der går grensen også.

Håper noen kan komme med et bra svar på dette og hva som kan vere "feil"

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er også helt tom når folk dør etc. Jeg er selfølgelig lei meg, men det går ikke så sykt inn på meg. Ingen som er sånn super-close som har dødd enda da hvertfall. Vet ikke helt hvordan jeg ville reagert da. Men jeg har sterke følelser når det kommer til kjærlighet etc.

Så kanskje du har det inni deg, du har bare ikke følt det enda? :)

Endret av Soni1
Skrevet
Hei.

Har et spørmsål. Litt merkelig kansje men det har seg sånn at jeg ikke føler meg tiltrukket av noe som helst kjønn. Hverken jenter eller gutter. (Ikke barn, dyr, eldre eller noen andre syke greier heller bare så det er sagt) Er nå 21 år å har ALDRI vert tiltrukket av noen som helst å har en del venner som synes dette er rart så tenkte jeg kunne spørre her om det er noen fler som har det sånn eller vet hva det kan vere, sykdom? navn for det? hva som helst

For meg personlig så er det ikke noe problem å kan ikke si jeg tenker så mye over det før venner bringer det opp men blir jo litt nyskjerrig på hva det kan vere da :p Normalt er det vel akkuratt ikke å har ikke funnet noe om dette ved å google heller.

Aseksuell?

http://en.wikipedia.org/wiki/Asexual

Når det gjelder følelser så behøver du ikke å være unormal på noen måte. Vi har forskjellige måter å håndtere ting på. Men mulig du har litt vanskelig med å knytte deg til mennesker(?)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...