Gå til innhold

Hvor finner jeg postmannen?


Anbefalte innlegg

Kanskje ikke riktig forumdel, men fant ikke noe mer passende.

 

Jeg mistenker min lokale postmann å være analfabet og gå på svært sterke medisiner.

Har vært bortreist i helgen og kom hjem i dag til en postkasse full av brev. Kun ett av de var til min familie. Resten er riktignok til samme område, men alle mine naboer har da egne postkasser.

For bare noen dager siden fikk vi et brev som verken navn eller adresse lignet noe på våres. Og min kone savner noe post fra jobben, som alle andre ansatte har fått.

 

Har prøvd å søke på nett, men finner ingen sted å kontakte postansvarlig i området (Drammen) pr.telefon eller epost.

Fant ikke noe nyttig på Posten.no.

Er det noen som vet hvor man finner sånne opplysninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil ikkje få noko telefonnummer til postmannen eller avdelingen, de nummerene er hemmelige då postbuda vil heller bruka tida på å dele ut posten enn å svare på kvifor posten er fem minutt for sein ein dag. Ring eller send mail til kundeservice og få lagt inn ein klage. Første gang ein klage blir registrert får postbudet beskjed om det, blir klaga igjen på same sak blir det tatt opp med postbudet av avdelingssjefen, blir det 3 klagar på same sak så blir områdesjefen kopla inn. Pass på at du får eit KRS-nummer når kundeservice har lagt inn klagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...