ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 (endret) Jeg har hatt min WoW-konto gående med abonnement lenge, uten problemer. Så, plutselig for noen dager siden, står det når jeg logger inn "You have used your prepaid time for this account..". Jeg ble en smule overrasket, men tok det ikke så tungt med en gang, tenkte at jeg skulle fikse det i går, da jeg hadde planlagt en event i dag med guildet jeg er officer i. Jeg la inn ny subscription, det kom ingen feilmeldinger eller noe. Men Account Status står fortsatt på Frozen. Jeg er desperat, og hadde tenkt til å ringe Blizzard i morgen, men eventen skal snart starte. Jeg har ikke fått sagt at jeg ikke kan komme en gang, og trenger hjelp. Jeg har ikke mottatt noen mail fra Blizz eller noe, bare plutselig: Frozen. Takk! Endret 19. januar 2009 av ShampooMacTavish
Bytex Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Sånt har skjedd noen ganger med meg, da bare reaktiverte jeg kontoen og la inn CC pånytt så var den ikke frozen igjen.
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Jo, men det har jeg jo allerede gjort... Men fortsatt :/
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Hvordan reaktiverer jeg account? Jeg er lite på Account Management, som dere sikkert skjønner
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Sånt har skjedd noen ganger med meg, da bare reaktiverte jeg kontoen og la inn CC pånytt så var den ikke frozen igjen. Altså... kan du forklare det uthevede? Hvordan reaktiverer du kontoen din? PS: Unnskyld for trippelpost <.<
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Det har jeg allerede gjort, som sagt. Jeg gikk inn på "Setup Subscription", og la til 6-mnd abonnement, ingen feilmeldinger.
nazrm Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Isåfall bør du ringe til billing support. Høres ut som det kan være noe problemer med betaling! Slikt pleier å fungere med en gang man setter opp subscription iallefall.
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Skrevet 18. januar 2009 Vet ikke hva jeg hadde på konto før og etter. Sukk.
Sati Skrevet 18. januar 2009 Skrevet 18. januar 2009 Vet ikke hva jeg hadde på konto før og etter. Sukk. Om du har nettbank står det vel en oversikt der.
Thombr86 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 skjedde hos meg også for en god stund siden, da var det kortet som hadde utløpt, la bare inn data fra det nye, og da ble det ok
ShampooMacTavish Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 Vet ikke hva jeg hadde på konto før og etter. Sukk. Om du har nettbank står det vel en oversikt der. Brukte Mastercard. Uansett, vet nå hva som var feil! Kortet vi hadde registrert hadde gått ut i november, og etter 3 måneders-perioden gikk den ut i Januar. Jeg har fått ny e-mail siden den gang, og brukte den på det nye kortet. Blizz har vel registrert den gamle e-mailen. Så jeg skrev inn det nye kortet og den gamle mailen, og vips! Burde kanskje ha skjønt det, men det var en lettelse å få det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå