Gå til innhold

Håndball-VM for menn!


Anbefalte innlegg

Viss du mener at du vil sove av skuffelsen og drite i skole osv osv fordi norge taper en HÅNDBALLKAMP...DA...tar du ting for seriøst.

 

Og det har ingenting med saken å gjøre om de som mener det er sportsintr eller ikke.

 

Du hadde gjort det om vi hadde scoret mot United i semien i CL, så det blir det samme ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viss du mener at du vil sove av skuffelsen og drite i skole osv osv fordi norge taper en HÅNDBALLKAMP...DA...tar du ting for seriøst.

 

Og det har ingenting med saken å gjøre om de som mener det er sportsintr eller ikke.

 

Du hadde gjort det om vi hadde scoret mot United i semien i CL, så det blir det samme ;)

 

Da hadde det uansett vært 5-1 til oss..så eg hadde nok overlevd.

Lenke til kommentar
Sugen timeout. hva faen lizzzm? Skulle gjort det når i lå 28-30 for å ROE dem ned. enn 15sek før slutt? lalalalal-

 

Tror ikke du helt fatter poenget med å ta den i slutten. For å avtale ett trekk som man skal ta de siste 15 sekundene slik at man kan spille seg til mål. Men siden noen spillere ikke følger med og bare står i ro når motstanderen går mann mot mann, så er det lite man kan gjøre.

 

Du vet at det andre laget også får timeout når ett lag tar det? Altså at de polske spillerne kunne samle krefter og planlegge hvordan de skulle ta igjen de to siste målene på 1.5 min.

Lenke til kommentar
Tull. Når de greier å rote bort en historisk semifinale plass ved sin egen elendighet, er det ikke noe positivt å se på. Det skjønner de til og med selv.. håper jeg.

De rotet på slutten, ja, men som det sikkert allerede har blitt poengtert, så vil jeg også rette en liten finger til dommerne som blåste skritt på Samdahl mot slutten, i tillegg til å ignorere et straffekast i favør Frank Løke.

Lenke til kommentar
Håper du tuller når du sier at hele laget er fiasko.

 

Kast ut Mamelund fra laget. Man skal ikke spille håndball når man er skadet i hånda. Gjennom hele turneringen hadde han så mange bomskudd, og så var det pasningen i sluttsekundene på Serbia da... :roll:

Vil tørre innrømme at laget er en fiasko, når de ikke klarer å holde seg. Ikke det at laget i seg selv er noe tull. Det har jeg ingen formeninger om. Men da tenker jeg på iallefall de siste 3 kampene. Hvor de har gjort den sammen feilen gang på gang. Da kan man virkelig innrømme at det er snakk om dyktighet eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...