Sandmarken Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Okei, altså jeg kjøpte mirrors edge i dag og satt meg ned for å spille. Det funka helt fint til jeg kom til bane nummer tre. Plutselig etter et hopp begynte Faith å bevege seg ekstremt sakte. Det går ikke an verken å løpe eller hoppe, bare bevege seg sakte fremover. Det skjer på samme sted hver gang. Er det noen som har en forklaring på problemet?
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Det er en bug med den ulovlige versjonen RELOADED har lagt ut. Kjøpt spillet isteden du.
ballsack Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Det er ikke et bug, det er en del av kopibeskyttelsen.
ballsack Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Poenget mitt står uansett. Jeg svarte trådstarter, ikke deg.
Vrengtpolvott Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Poenget mitt står uansett. Jeg svarte trådstarter, ikke deg. Alright, godt å vite
MrL Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Okei, altså jeg kjøpte mirrors edge i dag og satt meg ned for å spille. Det funka helt fint til jeg kom til bane nummer tre. Plutselig etter et hopp begynte Faith å bevege seg ekstremt sakte. Det går ikke an verken å løpe eller hoppe, bare bevege seg sakte fremover. Det skjer på samme sted hver gang. Er det noen som har en forklaring på problemet? Morsomt at du sier det når det kun er et problem med piratversjonen Men men, problemet kan fikses uannsett
ttt Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Slett piratkopien og instaler originalen du kjøpte. Pirathjelp er ikkje lov på forumet, jf. #8.
Anbefalte innlegg