El-Deno Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Herald of Xotli PvP film fra Battlescar. Ikke mitt aller beste, men jeg har ikke vendt meg til å starte fraps automatisk hver gang jeg havner opp i en fight eller duel. Kommer til å starte å frapse etter merge, så 2ern blir nok en god del bedre. Last ned filmen, mye bedre kvalitet en streams. Filmen finner du her. Last ned filmen her.
Liquidant Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Laster ned nå Bra, må innrømme jeg spolte over duellen med guarden som ble nevneverdig langtekkelig, men underholdene film. Du har skills, HoX er en seig klasse å få ned i gode hender. Hvis det er du som er Psy møtte jeg deg på Test Live tidligere i dag :!: Endret 15. januar 2009 av Liquidant
El-Deno Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Skrevet 15. januar 2009 Klar over at guardian duellen er litt lang ;/ Jepp jeg er Psy, du er igjen? Snakket med ganske mange i dag
psyches Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Knall film:)! Møtte deg også på testlive, navnet var Ignite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå