Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hei! Er det noen her som vet noe om frukttobakk og å røyke det i vannpipe? I sigaretter er det jo både nikotin og tjære. Men jeg har kjøpt meg vannpipe og epletobakk. I tobakken min er det ikke nikotin, men jeg vetikke noe om tjæreinnholdet? Noen som vet om det er tjære i frukttobakk? Og er det skadelig for kroppen? Isåfall hvor skadelig i forhold til vanlige sigaretter? Det er vel kanskje skadelig med vannpipe fordi man brenner kull på toppen, jeg er ikke helt sikker jeg. Noen som vet?
Rescue me Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Å røyke frukttokakk er mye mindre skadelig enn vanlig tobakk og man røyker vanligvis ikke så mye av det heller.
Krillekongen Skrevet 14. januar 2009 Skrevet 14. januar 2009 Hva er forskjellen på vanlig tobakk og frukttobakk?
Blårens Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Frukttobakk smaker frukt og brukes med vannpipe:) Endret 15. januar 2009 av MongoMan
Catkin Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Det pleide moren til eksen min å gjøre. Det luktet skikkelig godt!
Joffii Skrevet 16. januar 2009 Skrevet 16. januar 2009 Vannpipe med frukttobakk er mye bedre enn vanlig røyk. Det er ikke nikotin og du røyker ikke hver dag, kanskje 1-2 ganger i uka, og da røyker du mye vil jeg si ^^ Dessuten smaker fruktobakk godt også Hvilken type tobakk har du ? den med eller uten advarsler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå