Gå til innhold

laste ned patch til GTA IV (x360)


Jens viking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
både jeg og 2 venner har store problemer med at spillet fryser MEGET ofte, da som regel rundt 2 ganger i timen. har fjerna cache filer og kobla til internet kabelen og lasta ned updates, men ser ikke ut til å virke. hvordan installerer jeg evt. spillet på harddisken?

troller du nå?

 

 

"y" i my xbox , play game rubrikken.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

jaja, da vil jeg herved takke Rockstar North for en "fantastisk" spilleropplevelse av dimensjoner.

 

Jeg installerte spillet på harddisken for 2 dager siden. problemet så ut til å være løst og xboxen sluttet å fryse.

 

i dag prøvde jeg å spille GTA IV igjen. jeg startet opp, fikk unredeable disc og renset discen. dette skjedde 2 ganger før jeg innså at jeg kanskje burde prøve å delete spillet fra HDD. når jeg nå startet opp fikk jeg ingen "disc unredeable". det tok kun 10 min før jeg fikk en fin frysing i spillet og måtte restarte spillet (den vanlige frysingen som jeg har nevnt tidligere). når jeg NÅ startet opp xboxen på nytt igjen var alt av data på HDD tapt. hvert eneste spill og demo var slettet, profiler, sava games osv, slik at gta 4 må spilles helt om igjen nesten for å komme dit jeg var.

 

Nei, i morgen er det rett på platekompaniet og bytte inn spillet i Saints Row 2.

Lenke til kommentar

kødder du !? :dontgetit:

 

men hvordan skal de kunne klare å kontrollere dette? må man spille med gta IV discen mens man har lastet ned the lost and damned innhold da eller... ?

 

edit: leste om det nå: man må spille med gta IV discen i, the lost and damned lastes ned med xbox poeng (ca 130 kr), hvilket betyr at jeg uansett ikke vil få bukt med GTA-fryse problemet mitt.

 

tror dere det kan hjelpe med å få en ny harddisk?

Endret av Jens viking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...