Gå til innhold

Nor kommer "Classics" spillene til Xbox i salg?


StaBBer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så RalliSport Challenge på Ram&Rom i Trondheim her om dagen i Classics utgave. Tror den kosta 299,- Amazon.co.uk har Classics spilla til £15 per stk, så det lønnser seg nok å bestille et og et derifra.

 

er du så sikkser på at det lønnser seg å bestille et og et, da? personslig så synser jeg at det hørser ut som masssse portso... :-?

Lenke til kommentar
Så RalliSport Challenge på Ram&Rom i Trondheim her om dagen i Classics utgave. Tror den kosta 299,- Amazon.co.uk har Classics spilla til £15 per stk, så det lønnser seg nok å bestille et og et derifra.

 

er du så sikkser på at det lønnser seg å bestille et og et, da? personslig så synser jeg at det hørser ut som masssse portso... :-?

 

Jeg er nok det ja. Er ikke så mye porto fra Amazon.co.uk, og bestiller man et og et kommer man under NOK 200,- som gjør at man slipper moms og postens fortollingsgebyr (kr 149,-) her i Norge. Jeg kan vel sikkert ta hele regnestykket med en gang:

 

Et spill:

£15 - engelsk moms (17,5%) + porto (£3,94) = £16,71 (ca. NOK 195,-) Helt fram til Norge.

 

To spill:

2x(£15 - engelsk moms) + porto (£4,94) + norsk moms (24%) + gebyr (kr 149) = ca. NOK 590,-

 

 

Da ser man jo fort hva som lønner seg. Hvis de selges noe sted her i landet for kr 199,- er det selvsagt lite å spare.

Lenke til kommentar

Elkjøp selger bla Rallisport Challenge til 200kr, de selger flere spill til den prisen...

 

Jeg kjøpte "Splinter Cell" på Ram og Rom til 499,-

på elkjøp så jeg at det kosta 599,-

Noen spill er billiger enn andre steder....men da har de nok noen som er dyrere og så.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...