Gå til innhold

Nor kommer "Classics" spillene til Xbox i salg?

StaBBer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så RalliSport Challenge på Ram&Rom i Trondheim her om dagen i Classics utgave. Tror den kosta 299,- Amazon.co.uk har Classics spilla til £15 per stk, så det lønnser seg nok å bestille et og et derifra.

Skrevet
Så RalliSport Challenge på Ram&Rom i Trondheim her om dagen i Classics utgave. Tror den kosta 299,- Amazon.co.uk har Classics spilla til £15 per stk, så det lønnser seg nok å bestille et og et derifra.

er du så sikkser på at det lønnser seg å bestille et og et, da? personslig så synser jeg at det hørser ut som masssse portso... :-?

Skrevet

er du så sikkser på at det lønnser seg å bestille et og et, da? personslig så synser jeg at det hørser ut som masssse portso... :-?

Jeg er nok det ja. Er ikke så mye porto fra Amazon.co.uk, og bestiller man et og et kommer man under NOK 200,- som gjør at man slipper moms og postens fortollingsgebyr (kr 149,-) her i Norge. Jeg kan vel sikkert ta hele regnestykket med en gang:

Et spill:

£15 - engelsk moms (17,5%) + porto (£3,94) = £16,71 (ca. NOK 195,-) Helt fram til Norge.

To spill:

2x(£15 - engelsk moms) + porto (£4,94) + norsk moms (24%) + gebyr (kr 149) = ca. NOK 590,-

Da ser man jo fort hva som lønner seg. Hvis de selges noe sted her i landet for kr 199,- er det selvsagt lite å spare.

Skrevet

Classic spillene kommer når butikkene/kjedene gidder og sette de i hyllene, jeg går ut i fra at dette kan ta sin tid før elkjøp osv gjør dette.

De har vel noen lagre og tømme først.

Skrevet

Elkjøp selger bla Rallisport Challenge til 200kr, de selger flere spill til den prisen...

Jeg kjøpte "Splinter Cell" på Ram og Rom til 499,-

på elkjøp så jeg at det kosta 599,-

Noen spill er billiger enn andre steder....men da har de nok noen som er dyrere og så.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...