Gå til innhold

Team Fortress 2 - Blå Brigade søker ny medic


Anbefalte innlegg

Hallo kjære Team Fortress 2 spillere!

 

Den helnorske klanen Blå Brigade(Kjent som Blue Brigade i liga sammenheng) Trenger en ny medic ettersom gruppen sin siste medic dessverre ikke klarte å opprettholde aktivitets nivået som kreves for å vise progresjon.

 

Det vi krever av deg som spiller er at:

 

Du liker å spille klassen din, selv om du spiller greit som en klasse må du ønske å bli bedre i den. Selvsagt kommer klassen din frem gjennom tiden så det vi gjør er at vi kjører en såkalt «tryout» på klassen(e) du vil spille og deretter tar vi en liten test med de fleste andre klasser.

 

Du er innstilt til å lære. Klan spill er utrolig forskjellig i fra såkalt public spilling siden du som medic må overleve og holde laget organisert, utrolig mye er avhengig av deg, det er ikke som om du henger bak en fyr og får gratis poeng, nei her snakker vi om å så vidt hoppe unna prosjektiler, fortelle når folk skal angripe, hva de skal gjøre, du ER laget!

 

At du er aktiv. Vi trener mandag, tirsdag og torsdag og tar spille vårt i ligaen seriøst og spiller for oppryk i ligaen vi deltar i (etf2l).

 

Mikrofon, selvsagt trenger du mikrofon! Som medic må du kommunisere hele tiden, de offangsive klassene må fokusere på å drepe motstanderen og de har ikke øyne i nakken så du må være øynene deres, dette er et utrolig intens arbeid siden du må konstant hoppe unna prosjektiler som blir sendt mot deg, ha oversikten over laget ditt og gjøre vurderinger ut i fra situasjoner.

 

Nå, dette høres kanskje veldig mye ut å hoppe rett inn i, men tro meg, det kommer med tiden, kan bruke meg som eksempel: en stille fyr i fra Akershus som gikk inn i klan miljøet som heavy, vi trengte medic en kamp og jeg trivdes som rollen, snakka fortsatt ikke så mye, men ettersom jeg spilte flere og flere kamper kom det bare naturlig sammtidig som andre norske medicer lærte meg taktikker, hvordan jeg skal oppføre meg osv. Det som er fint med det norske Team Fortress miljøet er at alle er sammensveiset og vi lærer ting av hverandre.

 

 

Så, hva kan vi gi deg som spiller?

 

Først og fremst vil jeg si at vi kan gi deg en mye rikere spill opplevelse, jeg har aldri opplevd et spill som har gitt så mye til meg som spiller, det er rett og slett en av de beste opplevelsene jeg har hatt i livet og jeg kan bekrefte at så godt som alle føler det samme, public spill er bare en liten del av spillet!

 

Vi har oppe en public server i beta fase og en privat klan kamp server. Vi har også en mumble(snakke program med ca. Null delay!) oppe 24/7 som alle de norske klan spillerne er på regelmessig(som vi håper å utvide til public spillerne også) Og en nyhets webside med forum!

 

Så til slutt: Hvordan kan du kontakte oss? Du kan selvsagt sende meg en privat melding her på diskusjon.no, gå til hjemmesiden vår og skrive i tråden som er opprettet der, MSN, men jeg ville foretrukket om vi kunne ta det over steam

 

Kontakt informasjon:

 

MSN: [email protected]

Steam: sakkoman

IRC: #Brigaden via quakenet

PM: sakkosekken

Hjemmeside: www.tfortress.no

Xfire: sakkosekken

 

 

Håper på å få mange forespørsler, selv om du ikke har lyst til å spille medic håper vi å få flere inn i klan miljøet for og spille andre klasser også.

 

Sakarias Myskja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husk at det ikke tar veldig lang tid å skaffe mic ;)

Nå var det jo gjerne hoppihavet jeg snakket om som nå har mic. Jeg er bata jeg :p

 

Jardar;

Ser deg på bussen støtt og stadig (Torsdager? ) :p

Du må starte å game snart isteden for å bedrive dank på skolen...

Endret av Strindmo
Lenke til kommentar
Husk at det ikke tar veldig lang tid å skaffe mic ;)

Nå var det jo gjerne hoppihavet jeg snakket om som nå har mic. Jeg er bata jeg :p

 

Jardar;

Ser deg på bussen støtt og stadig (Torsdager? ) :p

Du må starte å game snart isteden for å bedrive dank på skolen...

Er nok meg ja ;) Hm.. må tenke ut om jeg har tid til å game... men siden den klanen er litt ny, blir det kanskje ikke like mye pes som i QA...

Lenke til kommentar
Hadde nok søkt hvis dere hadde vært ute etter en engineer eller spy :3

 

Desverre spilles ikke Engineer på andre maps enn CTF(Capture the flag) i konkurranse sammenheng(eller i svært sjeldne tilfeller på andre maps). Hvis motstanderen vet at ditt lag spiller med spy hele tiden er de alltid på vakt, og du kommer aldri som en overaskelse på dem. Derfor rekrutteres aldri disse klassene ekskulsivt, man krever heller allsidighet.

 

Men har du den logiske delen av hjernen din i orden og motet til å ta ansvar så trenger du ikke stort annet, det er nemlig dette som karakteriserer en god medic.

 

Flott gjeng dette, ikke vær redd for å prøve å spille med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...