Gå til innhold

Xbox 360 eller Playstation 3?


Anbefalte innlegg

Xbox 360 eller PS3? Det store spørsmålet.

 

Har lenge vudert å kjøpe Xbox 360 men så kom PS3 å da ble det mer vrient. Har hørt at Xbox 360 slår PS3, og omvendt. Så er veldig i tvil om hvilken konsoll som er best/eigner seg for å spille spill, sånn som Far cry 2 og slikt.

 

Xbox er ein del billigere men PS3 har blu-ray og alt det der extra.

Klarer ikke å bestemme meg.

 

Håper det kommer noen fornuftige/overbevisende svar. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xbox 360 eller PS3? Det store spørsmålet.

 

Har lenge vudert å kjøpe Xbox 360 men så kom PS3 å da ble det mer vrient. Har hørt at Xbox 360 slår PS3, og omvendt. Så er veldig i tvil om hvilken konsoll som er best/eigner seg for å spille spill, sånn som Far cry 2 og slikt.

 

Xbox er ein del billigere men PS3 har blu-ray og alt det der extra.

Klarer ikke å bestemme meg.

 

Håper det kommer noen fornuftige/overbevisende svar. :!:

 

Tror denne er feil postet (burde lagt under konsoll->felles), men kan da gi min mening.

 

Jeg har begge konsollene og er veldig fornøyd med begge to. Uansett hvilken av de du kjøper kommer du nok til å bli fornøyd. Det du bør se på er spillutvalget. Hvilken konsoll har de spillene som du synes virker artigst?

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det første og desidert viktigste når jeg kjøper ny konsoll er spillutvalget. Når folk poster her og spør hvem som slår hvem så syns jeg det blir for dumt. Nintendo wii har f.eks. dårligst grafikk av alle, men selger desidert mest og har noen av de mest geniale spillene.

 

Siden valget står mellom ps3 og xb360 syns jeg du bør se på spillutvalget til dem. PS3 har en fordel med blueray, xbox har fordel med det velutviklede xbox live. Alle konsoller har pluss og nedsider. Sjekk ut litt på både sony og microsoft under konsoll delen av forumet som ligger under spill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...