paali10 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Hei, jeg har lastet ned Saints Row 2. Når jeg skulle starte det for første gang manglet det et par ddl filer, De har jeg lastet ned. Så måtte jeg laste ned steam på grunn av: 5:0000065434 filen. Nå har jeg logget inn på steam og det ligger på verktøylinjen. Nå skulle de virke!!, men jeg får fortsatt den samme erroren: 5:0000065434 filen..... Kan noen hjelpe meg med dette?? HÅPER PÅ SVAR!!!!!!!!! MVH: paali10
Xp3ri3nZ Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Prøv og høyreklikk på ikonnet til spillet på steam menyen velg Verify intergrity of game cache se om det funker. Prøvde nettopp dette spillet å må si at eg blei forferdeligt skufffet dette spillet må ver det dårligst spillet eg har spillt på lenge. Har spillt gta en stund nå og det var litt av en forskjell. Trodde Saint row 2 sko ver litt mindre realistisk men ellers bra men der tog eg heilt feil. Føler at det ikke er noe fysikk i spillet, skøy et skudd på et helikopter så sprengte det latterligt.
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Heisann, du har tydeligvis lasted ned spillet, her på forumet er det forbudt og snakke om og søke hjelp angående Cracks/Warez. Prøv en annen plass Endret 13. januar 2009 av Slettet+981287349
Zeph Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen.
Anbefalte innlegg