Gå til innhold

Neste generasjons iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ryktene sier jo at det skal komme en iPhone med quad-core CPU:

 

http://nex.com/ces-2009-quad-core-iphone

 

Dette ville jo åpnet muligheter for enda mer avanserte spill! :)

Desverre ville nok en quad-core også kreve en hau med strøm...

 

Xenon-blits hadde vært tøft, Abba91! Har lurt litt på hvorfor en multimediatelefon ikke har et ordentlig kamera, og spesielt på hvorfor iPhone ikke kom med muligheter for videoopptak! Men bedre lyd hadde vært knall :)

Lenke til kommentar

For å være ærlig håper jeg at det aldri mere dukker opp en Iphone til.

MIN EGEN interesse for denne er lik NULL

Fremdeles egen mening: Jeg fatter ikke at folk kjøper den og forstår at den "gis" vekk på finn.no og lignende

 

Vil ikke lage et ramaskrik av dette med masse sinte innlegg å presiserer bare at denne telefonen er det siste av mobil som er laget jeg kunne tenkt meg :grin:

Lenke til kommentar
Vil ikke lage et ramaskrik av dette med masse sinte innlegg å presiserer bare at denne telefonen er det siste av mobil som er laget jeg kunne tenkt meg biggrin.gif

Jeg kommer aldri til å forstå folk som gjør et poeng av at de ikke vil ha "gadget X", og at det at andre får med seg dette er veldig viktig.

 

La meg oversette posten din for deg:

 

"Jeg håper det aldri kommer en ny iPhone, fordi jeg bryr meg over hodet ikke om iPhone i det hele tatt. Jeg skjønner ikke at folk vil ha den, for jeg vil i alle fall ikke ha den. Mener ikke å mase og konstant påpeke hvor lite jeg vil ha den, men jeg vil bare at alle skal vite at jeg ikke bryr meg om iPhone, og at jeg aldri kunne tenkt meg å ha en.. Ja, uten å mase om det altså"

 

Det er litt som å se en åpen homofob på Onkel Donald. ;)

Lenke til kommentar
Ønsker neste versjon:

- lengre batterilevetid

- Raskere og bedre Wi-Fi

- bedre kamera! (spesielt i mørke) blitz?

 

Ønsker nå (firmware oppdatering):

- Flash støtte

- Mulighet til å slå av Ordliste ved SMS

 

edit: glemte en ting

Mulighet til å slå av ordliste i SMS kom jo ved forrige FW update (2.2)

 

Men er ellers enig med batterilevetid (Selv om det er ein av dei beste 3G[/b[ telefonene når det gjelder batterilevetid)

Bedre kamera i mørket, spesielt inne er eg enig i, også blits!

 

OG, muligheit for multitasking samt å la 3.partsprogrammvare køyre i bakgrunnen (bedre batterilevetid)

Lenke til kommentar
Forum: –Hva håper du på i neste Iphone?

En forumbruker savner minnekort, bedre batteri, MMS og multitasking.

Virkelig? Amobil..? Er det dette det har kommet til? Hovedsaken på forsiden er "noen på forumet lurer på hva neste iPhone kommer til å ha?"

 

Himmel og hav. Lavmål 2000 Ultra.

 

 

Å herregud.. Dette gjør bare at folk går til forumet og deler sine meninger.

 

Siden du skriver "lavmål 2000 ultra" kan vel det inlegget ikke være my seriøst heller^^

 

MEN, over til saken :)

 

Jeg har ikke iPhone selv, men om neste generasjon har dette, vil jeg kjøpe den; Samme høyoppløselige skjerm, den samme multitouch, kamera som kan sammenlignes med andre mobiler, bra video(a la nokia eller Lg sin) og utvidbart minne :)

 

Dèt pakket sammen med dagens iPhone 3G hadde vært perfekt for meg hvertfall ;)

 

Jon

Lenke til kommentar

Glem kamera og sånt tull. Den eneste grunnen til at jeg enda ikke har byttet ut min iPhone 3G er fordi den er rett og slett best når det kommer til web-browsing og e-post (noe jeg er avhengig av i jobben min). Jeg er tidligere HTC-fantast, men etter iPhone kom med 3G-støtte og GPS så er det ingen annen telefon jeg heller ville hatt. Det som er så genialt med iPhone i forhold til _alle_ andre lignende telefoner er at alt er utrolig raskt og ting fungerer knirkefritt, bestandig.

 

Dersom det er noe jeg savner så må det være en ordentlig navigasjons-app a'la TomTom Navigator e.l. Jeg hørte rykter om at dette skulle komme, men er nå ikke helt sikker. Noen som har hørt noe om det forresten? :)

Lenke til kommentar
Vil ikke lage et ramaskrik av dette med masse sinte innlegg å presiserer bare at denne telefonen er det siste av mobil som er laget jeg kunne tenkt meg biggrin.gif

Jeg kommer aldri til å forstå folk som gjør et poeng av at de ikke vil ha "gadget X", og at det at andre får med seg dette er veldig viktig.

 

La meg oversette posten din for deg:

 

"Jeg håper det aldri kommer en ny iPhone, fordi jeg bryr meg over hodet ikke om iPhone i det hele tatt. Jeg skjønner ikke at folk vil ha den, for jeg vil i alle fall ikke ha den. Mener ikke å mase og konstant påpeke hvor lite jeg vil ha den, men jeg vil bare at alle skal vite at jeg ikke bryr meg om iPhone, og at jeg aldri kunne tenkt meg å ha en.. Ja, uten å mase om det altså"

 

Det er litt som å se en åpen homofob på Onkel Donald. ;)

Var redd jeg ikke kom til å få din vinkling av saken også, takk skal du ha

 

 

Det eneste jeg ønsker meg med en ny iPhone er mindre drittslenging fra idioter på internett. Men det ønsket blir nok ikke innfridd.

 

Du er faktisk ikke en idiot fordi noen ikke er enig med deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...