foenix Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg vurderer å kjøpe meg et sett med registerreimer fra Bilextra av merke Powergrip. Er dette merke av god nok kvalitet eller er det noe jeg bør holde meg unna? Endret 13. januar 2009 av dagfinn99
agvg Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Svjv er dette et gammelt merke så kvaliteten er nok OK, dog bør du sjekke om det er noen større prisforskjell på disse og orginalreimer.
larschroe Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 (endret) De reimene tror jeg nok ikke det er noe negativt å si om. De produseres av/for Gates, som er en anerkjent leverandør: http://www.gates.com/ http://www.gatesoe.com/timing_belts.cfm Dessuten selges jo disse reimene i bøtter og spann, og jeg kan aldri huske å ha hørt eller lest om at noen har hatt problemer, forutsatt riktig montering naturligvis. Jeg har Gates registerreim på min egen bil, har montert det på flere andre biler og kjenner dessuten andre som bruker det uten problemer. De fleste settene kan leveres enten som pakke med reim og strammehjul, eller kun løs reim. Endret 13. januar 2009 av larschroe
KVTL Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Gates er til og med OEM leverandør for GM. Uansett burde du sjekke ut andre steder også, da BilXtra pleier å være ganske dyre. Når faren min sin luftmengde måler gikk i stykker så var de dobbelt så dyre enn den orginale delepusheren. Da fikk han hentet ut orginaldelen på dagen også, mens Bilxtra måtte bestille det inn. Men som selgeren svarte da jeg reagerte på den høye prisen (og det er sjelden jeg reagerer på høy pris): "Det er jo orginal Hella del da". Hjelper egentlig ganske lite når de var dobbelt så dyre og at det sitter Hitachi del der orginalt
Guggedal Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 biltema e jo så som så... Den er jeg ikke enig. Reimene fra biltema er produsert av michelin (?), og er av normal kvalitet...
KVTL Skrevet 13. januar 2009 Skrevet 13. januar 2009 Og her slutter vi med OT, før dette ender i en Biltema diskusjon. Dette kan evt. tas i en egen tråd. MVH KVTL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå