Gå til innhold

SE T610 kommer over helga! Koster kun kr. 3 618,00!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Nei, jeg er ikke med i redaksjonen her på Amobil.no! Har ikke nok peil. på mobil til det!!!

 

Nei, infoen har jeg fått ved å sende et spørsmål om når testen av T610 kommer, og så fikk jeg svar av daglig leder (veldig raskt faktisk, smisk smisk) om at MPX.no får den inn over helga og at Amobil.no derfor tester den så fort det er overhodet mulig...

 

Bare se selv på denne adressen: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=5&g1=14&...99&l=3&lantall=

 

:woot:

Lenke til kommentar
Hei!

 

Nei, jeg er ikke med i redaksjonen her på Amobil.no! Har ikke nok peil. på mobil til det!!!

 

Nei, infoen har jeg fått ved å sende et spørsmål om når testen av T610 kommer, og så fikk jeg svar av daglig leder (veldig raskt faktisk, smisk smisk) om at MPX.no får den inn over helga og at Amobil.no derfor tester den så fort det er overhodet mulig...

 

Bare se selv på denne adressen: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=5&g1=14&...99&l=3&lantall=

 

:woot:

 

Jøss, 3600kr for t610 var absolutt ikke ille.

Det er ca. 800kr mindre enn 7250. (!)

 

Det stod at de får den inn 16 april.. (!)

Lenke til kommentar
Finner ikke den mobilen på mpx jeg :( kansje de bare bløffer?

IQ er jo en fin bil.. Klikk på søk på mpx og skriv t610...

Ja iq brems her ja, eller bare gå på "mobiltelefoner" - "uten abb" ganske langt nede så finner du den, ikke værre en det, eller som sagt "søke" på den.

Lenke til kommentar
Finner ikke den mobilen på mpx jeg :( kansje de bare bløffer?

IQ er jo en fin bil.. Klikk på søk på mpx og skriv t610...

Ja iq brems her ja, eller bare gå på "mobiltelefoner" - "uten abb" ganske langt nede så finner du den, ikke værre en det, eller som sagt "søke" på den.

Fant den nå, men scirocco, hva er vitsen med å være så jævla negativ a?

Lenke til kommentar

bjaa: Skal ikke mye IQ til for å fine den på mpx.. så meg nok stille meg i samme rekke som scirocco her.

 

Men nå tror jeg ikke IQ'n til bjaa er temaet her. Det som er intresant er om mpx faktisk får den 16.april, eller om det er 15.mai som det står på sidene til komplett.no. Og hvorfor er det bare den aleminiumsfargede som er på vei.. jeg vil ha blå!

Lenke til kommentar
Har aldri vært på den mpx sida, skulle nesten tru de hadde iq sperre der, er vant til at på komplett så står alle mobilene hvertfall etter navnene...

Ja du må ha over 60 i IQ for å finne fram.

her finner du alle ericsson telefonene.

her finner du t610

dette er hva som skjer hvis du søkte på t610.

 

Det var vel ikke så vanskelig nå som du så linkene?

 

edit: men klart, for mpx sin del er det jo faktisk bekymringsverdig. Dersom en kunde ikke greier og finne fram på sidene og handler hos en konkurent istedet er det mpx som har et problem og ikke kunden. Kunden får jo varene uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...