Gå til innhold

ring of death, ingen kvitering. fucked?


SCV

Anbefalte innlegg

jepps, kom i dag etter evig pes med og få den online, lasta ned nyeste patch/uppdate og fikk funky ny interface, og klikka første gang da jeg skulle velge ny avatar, mange personer som står rett opp og ned, velg og vrak, bladde 3 sider og da kom det noen grønne streker og en jævlig buzze lyd, fyrte den opp i dag, alt virket bra i 5 minutter, alt ble grønt (tror jeg) og så såg jeg de 3 forpulte lysa, har ikke kvitering lenger. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Eneste kravet for å få den reparert, er att garantien ikke er brutt (ToU i medfølgende bøker/manualer).

 

at jeg må ha disse, eller ikke ha gjort noe som står i desse bøkene/manualen.

bøken/manualene tviler jeg på at jeg har, men boxen har stort sett bare stått der den står, så har den blitt litt syk, butikken er jeg heller ikke helt 100% sikker på. Men tror jeg vet det, så jeg kan da alså bare ringe til butikken og be det lete meg frem, så sender jeg den til dem, så tar dem en kjapp liten tlf?

 

takker for supert svar xboxsupport.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sendte inn Xboxen min, helt gratis, de reiv ut absolutt alt i løpet av to reparasjoner, teknisk sett har jeg en ny konsoll i ett gammelt skall.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...