Gå til innhold

[Løst]Ny gaming PC - Rundt 20k


Anbefalte innlegg

Seriøst den benQ skjermen og alle andre fra benQ er helt på trynet på farger osv, hater de.. er sånn CRAP skjermer.. bruker selv 32" tmr fra SHARP full HD =) anbefales selv til gaming, men ikke til Spill som Cs da..

Udigg der :p

 

men kos med stor skjerm, men benQ skjermene er døds dårlig.. seriøst.. skikkelig made in china by children greier, no offence ..

 

Btw Anten nine hundred.. det er billigere, og Netshop er mye billigere enn komplett, fikk over 1500 spenn forskjell når jeg kjøpte pc for noen måneder siden til 17k

 

okey, skal sjekke prisforskjeller. Men om skjermene er dårlig, har du noen forslag å komme med? ble anbefalt en 22" tidligere i tråden, så er åpen for både 22" og 24" forslag. Selv har jeg liten aning på str. jeg skal gå for, men til FPS og MMorpg stort sett, hvilken str og skjerm er anbefalt?

 

19" har alltids vært det ideale til Cs da.. Og sånne type spill, kødder du med mindre seriøse spill osv på lan som Quake og UT osv. så koser jeg meg som faen med TV jeg as. ville sagt at til MMO~~ funker Tv som faen det og, døds deilig stor detaljert skjerm med verdens styggeste fjernkontroll som jeg brente når jeg fikk tv'en xD

 

GAMING skjerm mener jeg er 19" .. større skjerm som 22" og 24" er jo som regel også widescreen drit, helt jævlig i cs..

dessuten er størrelsen helt upassende til cs..

 

Jeg kan spille cs på 32" men er sånn klønete når jeg sitter halv meter fra skjermen med beina oppå forstøtta dens osv.. Cs er vel eneste jeg ikke anbefaler på tv skjerm.

 

btw sykt dyrt kabinett, hva med antec nine hundred eller twelvehundred?

 

Jeg har gått for Antec twelvehundred ja... linken til det jeg står med nå er her

 

Ja jeg skjønner det med cs og 19" crt osv, men nå vil jeg jo gjerne ha en skjerm også som kan brukes til andre spill enn kun cs. Vil gjerne ha større, er derfor jeg ser etter 22" eller 24". Spiller ikke så mye cs nå som før, men vil gjerne prøve ut andre fps spill også. MMORPG tror jeg også blir nydelig på større skjerm. Om jeg absolutt skal bruke 19" trenger jeg bare hente skjermen fra boden siden jeg har en der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dumme meg så ikke at det var 2sider på posten, xD ikke sitat alt i hele verdan a =)

Men hørt samsung skjermene er bra, vet at Eizo skjermene er bra.

Har ikke så mye peiling annet enn 19" og 32" eller 42" as..

Skal du ha TV er det viktig at den er full HD, pga du vil ha høy oppløsning når du gamer =)

 

Sry as, spør noen andre om den skjermen =) ville kjørt 19" om du er seriøs gamer, og 32" om du har penger, tror skjermen kosta sånn mellom 8000 og 9000.- =)

Lenke til kommentar
Dumme meg så ikke at det var 2sider på posten, xD ikke sitat alt i hele verdan a =)

Men hørt samsung skjermene er bra, vet at Eizo skjermene er bra.

Har ikke så mye peiling annet enn 19" og 32" eller 42" as..

Skal du ha TV er det viktig at den er full HD, pga du vil ha høy oppløsning når du gamer =)

 

Sry as, spør noen andre om den skjermen =) ville kjørt 19" om du er seriøs gamer, og 32" om du har penger, tror skjermen kosta sånn mellom 8000 og 9000.- =)

 

Vil nok ha noe midt i mellom ;) En ikke alt for dyr skjerm, men skal være 22" eller 24" som funker fint til fps og mmorpg spill. Gjerne flere typer spill seff ;)

 

Ønsker tips der, så om noen har noe på hjertet gjerne kom med det =)

Lenke til kommentar

post-43879-1231706528_thumb.jpg

Bilde av 24" ved siden av en 17", for å gi deg en idee om støtelsesforskjellen. problemet med 24" til spilling er at de billigste kan ha litt inputlag, og det er ikke alltid like morsomt i spill. det er også sant at bredskjermer ikke alltid funker like bra mot gamle spill. Men om du kjøper deg en 19" holder det å bruke 10K og fortsat få 60+ fps i alle spill. Skal du ha grafikkort i 4870x2 klassen er det brotkastet å bruke det på noe mindre enn en 24" egentelig.

Lenke til kommentar
post-43879-1231706528_thumb.jpg

Bilde av 24" ved siden av en 17", for å gi deg en idee om støtelsesforskjellen. problemet med 24" til spilling er at de billigste kan ha litt inputlag, og det er ikke alltid like morsomt i spill. det er også sant at bredskjermer ikke alltid funker like bra mot gamle spill. Men om du kjøper deg en 19" holder det å bruke 10K og fortsat få 60+ fps i alle spill. Skal du ha grafikkort i 4870x2 klassen er det brotkastet å bruke det på noe mindre enn en 24" egentelig.

 

Det er bare tull. Bruker 4870X2 med en 22" tommer skjerm og det trengs i spill som GTA 4.

Lenke til kommentar
post-43879-1231706528_thumb.jpg

Bilde av 24" ved siden av en 17", for å gi deg en idee om støtelsesforskjellen. problemet med 24" til spilling er at de billigste kan ha litt inputlag, og det er ikke alltid like morsomt i spill. det er også sant at bredskjermer ikke alltid funker like bra mot gamle spill. Men om du kjøper deg en 19" holder det å bruke 10K og fortsat få 60+ fps i alle spill. Skal du ha grafikkort i 4870x2 klassen er det brotkastet å bruke det på noe mindre enn en 24" egentelig.

 

Det er bare tull. Bruker 4870X2 med en 22" tommer skjerm og det trengs i spill som GTA 4.

 

Det er ikke meningen å kuppe tråden din Kriryd, men dette ser ut til å være et oppsett som passer meg utmerket også. Eneste endringene for min del blir at jeg går for Acer G.24 skjermen, og 2 stk skjermkort i stedenfor 1 stk.

 

Men spørsmål, det står å lese at i7 kan bli skadet av Ram som trekker mer enn 1,65V....og en del ram trekker 1,8V Hvor finner jeg ut hvor mye disse 1600Mhz brikkene bruker?

Lenke til kommentar
post-43879-1231706528_thumb.jpg

Bilde av 24" ved siden av en 17", for å gi deg en idee om støtelsesforskjellen. problemet med 24" til spilling er at de billigste kan ha litt inputlag, og det er ikke alltid like morsomt i spill. det er også sant at bredskjermer ikke alltid funker like bra mot gamle spill. Men om du kjøper deg en 19" holder det å bruke 10K og fortsat få 60+ fps i alle spill. Skal du ha grafikkort i 4870x2 klassen er det brotkastet å bruke det på noe mindre enn en 24" egentelig.

 

Det er bare tull. Bruker 4870X2 med en 22" tommer skjerm og det trengs i spill som GTA 4.

 

Det er ikke meningen å kuppe tråden din Kriryd, men dette ser ut til å være et oppsett som passer meg utmerket også. Eneste endringene for min del blir at jeg går for Acer G.24 skjermen, og 2 stk skjermkort i stedenfor 1 stk.

 

Men spørsmål, det står å lese at i7 kan bli skadet av Ram som trekker mer enn 1,65V....og en del ram trekker 1,8V Hvor finner jeg ut hvor mye disse 1600Mhz brikkene bruker?

 

Ingen problem. Gikk for Acer skjerm og 2 skjermkort. Så ser fram til at det kommer ja :) Skal forresten stå hvor mye ram trekker under detaljer mener jeg.

Lenke til kommentar
post-43879-1231706528_thumb.jpg

Bilde av 24" ved siden av en 17", for å gi deg en idee om støtelsesforskjellen. problemet med 24" til spilling er at de billigste kan ha litt inputlag, og det er ikke alltid like morsomt i spill. det er også sant at bredskjermer ikke alltid funker like bra mot gamle spill. Men om du kjøper deg en 19" holder det å bruke 10K og fortsat få 60+ fps i alle spill. Skal du ha grafikkort i 4870x2 klassen er det brotkastet å bruke det på noe mindre enn en 24" egentelig.

 

Det er bare tull. Bruker 4870X2 med en 22" tommer skjerm og det trengs i spill som GTA 4.

 

Det er ikke meningen å kuppe tråden din Kriryd, men dette ser ut til å være et oppsett som passer meg utmerket også. Eneste endringene for min del blir at jeg går for Acer G.24 skjermen, og 2 stk skjermkort i stedenfor 1 stk.

 

Men spørsmål, det står å lese at i7 kan bli skadet av Ram som trekker mer enn 1,65V....og en del ram trekker 1,8V Hvor finner jeg ut hvor mye disse 1600Mhz brikkene bruker?

 

Ingen problem. Gikk for Acer skjerm og 2 skjermkort. Så ser fram til at det kommer ja :) Skal forresten stå hvor mye ram trekker under detaljer mener jeg.

 

4870x2 , er dette to kort eller ett?

det funker vel dobbelt så bra med 2 stk 4870x2?, er det det du bestilte?

 

Trykker snart på bestillingsknappen jeg også.....kommer til å bli noen lange dager frem til denne er på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...